צילומי תדמית לאתר

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
תארו לכם שהייתם נכנסים לחנות והמוכר שמולכם היה עם מסכה... לא, לא כזאת של קורונה, אלא מסכה פורימית שמכסה את כל הפנים – לא נעים! הייתם רוצים לראות את האיש ולדעת עם מי יש לכם עסק. על אחת כמה וכמה באינטרנט, שעלול להיות קר ומנוכר ללא מגע אנושי, אנשים יושבים מול המסך ותוהים האם לסמוך על האתר אליו נכנסו. בין אם אתם עצמאיים שעובדים לבד או חברה גדולה עם צוות מגוון – חשוב להציג את עצמכם בפני הקהל ליצירת אמון וקשר אנושי.
צילומי תדמית לאתר

 

נכון שלפעמים משתמשים בצילומים קנויים ממאגרי תמונות, אבל צילום של דוגמנים בלונדיניים משבדיה עם חיוכים מופרזים פשוט לא נראה אותנטי ועלול לעורר תגובה הפוכה של רתיעה, במיוחד אם קהל היעד שלכם ישראלי ולא שבדי.

לא כולם אוהבים להצטלם, ויש כאלה שזה אפילו גורם להם אי נוחות גדולה ביותר; אם אתם מזדהים, רק נזכיר לכם שרוב בני האדם הם למעשה לא פוטוגניים במיוחד והם בסך הכל מחפשים מישהו להזדהות איתו מהעבר השני של המסך. הסיכוי שבר רפאלי גולשת באתר שלכם הוא נמוך למדי, לכן אתם מסודרים. ואם תבואו בגישה טובה, יתכן ואפילו תהנו מאוד ביום הצילומים.

רק נבהיר שלא צריך להיסחף עם עניין ההזדהות – הקפידו בצילום על לבוש מסודר ומגוהץ והופעה לא מרושלת, איפור ושיער – גם לא יזיקו… ומצד שני הביאו כמה סטים של בגדים, אבל כאלו שתרגישו בהם אתם עצמכם, בנוחות ובטבעיות. אותנטיות יכולה לבוא לידי ביטוי גם במקום בו תבחרו להצטלם או אביזרים שתביאו עמכם לסט. בכלל ״פרופס״ טובים יכולים לייצר אווירה ולהביא יצירתיות לתמונה, כך שלא חייבים להסתפק בעמידה פרונטלית סטטית עם ידיים שלובות – זה כבר פאסה. מעצבים מקצועיים יוכלו לשלוח לכם דוגמאות של פוזות ושפה צילומית מתאימה לפני יום הצילומים, כך שתוכלו להיערך בהתאם, לבחון עבודות של צלמים שונים ולמצוא את הצלמ/ת שיגרמו לכם לפרוח מול המצלמה. בשלב הבא תמונות יצירתיות עם פוזות מגוונות ואביזרים מתאימים יאפשרו למעצב לשתול בתוך התמונה מסרים שיווקיים רצויים, בין אם במובן המילולי – למשל לשתול משפט מיתוגי על כריכת מחברת שמחזיק המצולם, או במובן המופשט יותר – להעביר את המסר הרצוי בעזרת סוג התאורה, הסטיילינג, הקומפוזיציה והכי חשוב – רוחב החיוך שנתפס בעדשה.

 

אז say cheese ובהצלחה!

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?