האם כדאי לבנות אתר בוורדפרס?

זמן קריאה משוער: 4 דקות
חולמים על אתר משלכם? אולי תשמחו לדעת שזה לא קשה כמו פעם... תכירו את וורדפרס - הפלטפורמה המושלמת עבורכם! עם הממשק של וורדפרס, תוכלו: לבנות אתר בקלות, גם בלי ידע קודם לבחור מבין אלפי תבניות ועיצובים להתאים אישית את האתר שלכם בלי הגבולות להנות מקהילה תומכת וענקית להבטיח שהאתר שלכם יהיה מאובטח ועתידי רוצים לדעת עוד? קראו את המאמר וגלו למה וורדפרס היא הבחירה הטובה ביותר עבור בניית אתר ואיך אנחנו כחברה לבנייה ועיצוב אתרים נוכל לבנות לכם אתר בממשק שגם לכם יהיה קל לתפעל אחר כך
בניית אתרים בוורדפרס - webthenet

האם באמת כדאי לכם לבנות אתר בוורדפרס? זו באמת שאלה גדולה, וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית מאוד לבניית אתרים, עם למעלה מ-60% נתח שוק. היא תוכנת קוד פתוח, מה שאומר שהיא חופשית לשימוש ולשינוי. וורדפרס ידועה בעיקר כבלוג והיא נבנתה למטרה הזאת, אך עם השנים היא התפתחה משמעותית לבניית מגוון רחב של אתרים, כולל:

  • אתרים תדמיתיים:
    בניית אתר בוורדפרס היא פתרון מצוין עבור עסקים מכל הגדלים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. ניתן להשתמש בה כדי ליצור אתר תדמיתי, חנות מקוונת, פורום קהילתי ועוד… והכי חשוב ניתן לפתח עליה מודולים בהתאמה אישית לכל עסק ועסק.
  • אתרים לרכישות און ליין:
    בניית אתר בוורדפרס שתשמש כסניף נוסף בעסק זה הדבר הבא, בוורדפרס ישנה אפשרות לבנות אתר חנות לכל תחום בהתאמה אישית שמחובר למלאי העסק וכולל אוטומציות ומשלוחים אוטומטיים ללא התעסקות בעל העסק במכירה עצמה.
  • אתרים ארגוניים:
    בניית אתר בוורדפרס יכולה לשמש גם לבניית אתרים עבור ארגונים ללא כוונות רווח, עמותות ומוסדות חינוך. ניתן להשתמש בה כדי ליצור אתר אינפורמטיבי, פורטל לחברים או אתר לגיוס תרומות.
  • אתרים למכירת קורסים וסדנאות
    בניית אתר בוורדפרס יכולה לשמש גם לבית ספר מקוון עם אפשרות לבעל האתר למכור את הידע שלו בלימודים מרחוק בעזור אישי ולפי קצב התקדמות הגולש.

וורדפרס היא פלטפורמה גמישה וניתנת להתאמה אישית, המאפשרת לכם ליצור אתר ייחודי שעונה על הצרכים שלכם. ניתן לבחור מתוך אלפי תבניות ועיצובים, ולהוסיף פונקציונליות חדשה באמצעות תוספים. וורדפרס קלה יחסית לשימוש, גם עבור משתמשים ללא ניסיון קודם בתכנות.

מרכיב חשוב נוסף של אתרי וורדפרס הוא קהילת המפתחים הגדולה והתומכת שלה. קהילה זו יוצרת תבניות, תוספים ועדכונים חדשים כל הזמן, ומספקת תמיכה ועזרה למשתמשים.

 ישנם יתרונות רבים לבניית אתר בוורדפרס: 

  •  הממשק קל לשימוש גם אם אין לכם ניסיון קודם בבניית אתרים, תוכלו בקלות להקים אתר וורדפרס ולהתחיל לנהל אותו.
  • הממשק מאפשר גמישות, וורדפרס מאפשרת לכם להתאים אישית את האתר שלכם בכל דרך שתרצו, באמצעות תבניות ותוספים רבים של מפתחים מרחבי העולם.
  • ממשק חינמי עם קוד פתוח, מה שאומר שתוכלו להשתמש בה בחינם ווגם אתם לא מחוייבים למתכנת אחד אתם יכולים לעבור מספק לספק להחלטתכם.
  • SEO ידידותי: וורדפרס מתוכננת להיות ידידותית למנועי חיפוש, מה שיכול לעזור לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

למה כדאי לבנות אתר בוורדפרס?

הנה כמה סיבות ספציפיות מדוע כדאי לבחור לבנות אתר בוורדפרס:

  • היא פתרון חזק ומתאים לכל סוגי האתרים: בין אם אתם רוצים לבנות בלוג, אתר תדמיתי, חנות מקוונת או כל סוג אחר של אתר, וורדפרס יכולה לעזור לכם לעשות זאת.
  • היא קהילה תומכת: יש קהילה גדולה ותומכת של משתמשי וורדפרס, מה שאומר שתוכלו למצוא בקלות עזרה ותשובות לשאלות שלכם.
  • היא מאובטחת: וורדפרס היא פלטפורמה מאובטחת, עם עדכוני אבטחה שוטפים.
  • היא עתידית: וורדפרס היא פלטפורמה מתפתחת ומתעדכנת כל הזמן, מה שאומר שהיא תמשיך להיות רלוונטית גם בעתיד.

איפה יותר כדאי לבנות אתר בWordPress או wix?

Wix ו-WordPress הן שתי פלטפורמות פופולריות לבניית אתרים, אך הן מציעות גישות שונות:

  • אתרי Wix פלטפורמה מבוססת ענן עם ממשק drag-and-drop קל לשימוש.
    Wix מתאים בעיקר לאתרים פשוטים יחסית של עסק קטן, הבעיה בממשק שלהם זה אתם מחוייבים להישאר בשרתים Wix של ולהשתמש אך ורק ביכולות של המערכת ללא אפשרות חיבור של תוספים אחרים.
  • אתרי WordPress פלטפורמה מבוססת קוד פתוח עם יותר אפשרויות התאמה אישית וגמישות. WordPress מתאים לכל סוגי האתרים, פשוטים ומורכבים כאחד, ניתן לפתח עליהם פיתוחים בהתאמה אישית – ואין חתונה קטולית לחברה אפשר לעבור מספק לספק ע"פ איכות השירות שאתם מקבלים.

לכן, אם אתם מחפשים פלטפורמה קלה לשימוש ומתאימה לאתר פשוט, Wix יכולה להיות בחירה טובה. אך אם אתם רוצים אתר מורכב יותר עם יותר אפשרויות התאמה אישית, WordPress היא הבחירה המומלצת וזה לגמרי מתבטא בכמות האתרים בעולם שבנויים על הממשק של וורדפרס.

בניית אתרים בוורדפרס - webthenet
בניית אתרים בוורדפרס – webthenet

האם צריך מעצבת אתרים בעבור בניית אתרים?

לא, אתם לא חייבים מעצבת אתרים כדי לבנות אתר בוורדפרס. ישנן תבניות רבות זמינות, ותוכלו להשתמש בהן כדי ליצור אתר יפה ומקצועי גם בלי ידע בעיצוב.

עם זאת, ישנם יתרונות רבים לעבודה עם מעצבת אתרים:

  • מעצבת אתרים מיקצועית תתחיל עם איפיון שיווקי ועיסקי ותתאים את האתר לקהלי היעד הנכונים
  • מעצבת אתרים יכולה לעזור לכם ליצור אתר ייחודי ומותאם אישית לצרכים שלכם כי בסופו של דבר המטרה היא לבלוט מהמתחרים.
  • היא יכולה לוודא שהאתר שלכם נראה טוב בכל המכשירים, כולל טלפונים חכמים וטאבלטים.
  • היא יכולה לעזור לכם לבחור את התוספים המתאימים ביותר לאתר שלכם לפי המודל העיסקי ולא לעשות רק אתר יפה.
  • היא יכולה לחסוך לכם זמן ומאמץ – כי בסופו של דבר זה לא המקצוע שלכם ותרצו שהאתר יכניס לקוחות משלמים.

למה כדאי לקחת מעצבת אתרים בשביל לבנות אתר בוורדפרס?

אם אתם רוצים אתר מקצועי וייחודי, שמשקף את המותג שלכם ועונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם לשקול להיעזר במעצבת אתרים.

מעצבת אתרים מנוסה יכולה להביא ערך רב לפרויקט בניית האתר שלכם, ביניהם:

  • ניסיון וידע:
    מעצבת אתרים בעלת ניסיון תוכל להבין את הצרכים שלכם ולעזור לכם לבחור את הפתרון הטוב ביותר עבורכם ע"פ המודל העיסקי שלכם ותוכל לתת לכם פיתרון לשפה הגרפית של התדמית שלכם.
  • יצירתיות:
    מעצבת אתרים יכולה ליצור עבורכם אתר יפה ומקצועי בהתאמה אישית, שיתבלט מהמתחרים ויגרום ליחס המרה גבוה של גולשים למלא טופס פניה ולא רק ריפרוף באתר.
  • התמחות:
    מעצבת אתרים יכולה להתמקד בתחום ספציפי, כמו בניית חנויות מקוונות או אתרים עסקיים, ולהביא ידע וניסיון עיסקי אשר רלוונטיים לפיתוח פרויקט מצליח.
  • חסכון בזמן:
    בניית אתר יכולה להיות תהליך ארוך ומורכב. מעצבת אתרים יכולה לחסוך לכם זמן ומאמץ, על ידי ביצוע משימות כמו בחירת תבנית, התקנת תוספים, עיצוב האתר ועוד.

וורדפרס היא פלטפורמה נהדרת לבניית אתרים, עם יתרונות רבים. עם זאת, אם אתם רוצים אתר מקצועי וייחודי, כדאי לכם לשקול להיעזר במעצבת אתרים.

חברת Webthenet היא חברה לעיצוב ובניית אתרים בעלת ניסיון רב. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, החל מבניית אתרים פשוטים ועד לאתרים מורכבים, תוך שימוש בפלטפורמת וורדפרס.

נשמח לעזור לכם לבנות אתר אינטרנט מוצלח!

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?