פיתוח אתרים בהתאמה אישית

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בימים בהם כמעט לכל בית עסק בארץ ובעולם, יש אתר אינטרנט, התחרות היא גדולה. במיוחד כשרוב האתרים לצערנו נראים כמעט אותו דבר. אז למה זה קורה? ולמה אנחנו רואים כל כך הרבה אתרים שדומים זה לזה? התשובה לכך היא פשוטה.

תבניות WORDPRESS

WORDPRESS היא פלטפורמת בניית ותכנות התארים מהמובילות בעולם! היא החלה את דרכה כבפלטפורמה להקמת בלוגים ומכוון שהייתה עד כדי כך ידידותית למשתמש, מתכנתים רבים החלו לתכנת בה גם אתרים מלאים. היתרון המשמעותי של WORDPRESS הוא התבניות הקבועות, המאפשרות עיצוב אתרים קל יותר ונוח. למעשה, כשהתבנית כבר מוכנה, כל שעל המתכנת לעשות זה להתאים את התמונות והצבעים לצורכי המותג. מתכנתים רבים וחברות לבניית אתרים ברחבי העולם, משתמשים באותם תבניות שוב ושוב, גם ואף במיוחד עבור אתרים מאותו הז'אנר. זו הסיבה שאתם נתקלים פעם אחר פעם באתרים הבנויים באותה תבנית ונראים כמעט אותו דבר.

פיתוח אתרים בהתאמה אישית

אין ספק שהצלחה בכל תחום תחרותי תלויה בבולטות שלכם אל מול המתחרים. לכן, כשאתם רוצים לבלוט, רוצים שהאתר של העסק שלכם יהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ויעביר את כל המסרים והיתרונות שלכם, חשוב לעצב אתר בהתאמה אישית ללא תבניות. עיצוב תבניתי הוא מוגבל ולכן האפשרויות העיצוביות של האתר שלכם מצטמצמות.

WEBTHENET מעצבים אתרים בהתאמה אישית ללא תבניות. למעשה העיצוב של האתר שלכם יתחיל מדף חלק ונקי לגמרי ויתאם את האפיון המדויק שניצור יחד אתכם, וכשיגיע זמן התכנות, אנחנו ניצור למעשה תבנית אישית עבורכם ב- WORDPRESS. כשהמעצבים והמתכנתים שלנו עובדים על האתר שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתר כמו שלכם – עוד לא ראו. עיצובים מקוריים, בשפה המיתוגית של העסק שלכם והכל בתכנות מתקדם לאתר נגיש ורספונסיבי, שיגרום לגולשים באתר שלכם לרצות להישאר.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?