עיצוב ובניית אתרים

אנשים לא יזכרו ... אבל הם בהחלט ירגישו שאתם האחד שהם מחפשים!
בניית אתרים מקצועיים - זה אנחנו

אחרי שלב אפיון חוויית משתמש (UX/UI) נמריא יחד לתהליך מרתק ומהנה של עיצוב ובניית האתר שלכם.

בשלב זה אנחנו ב WebtheNet – נתכתב עם המטרות העסקיות שלכם ונפצח את הבריף השיווקי שיצרנו עבורכם לידי שפה ויזואלית מנצחת, כזו שתמשוך את הגולשים, תניע אותם לפעולות שנגדיר ונזקק יחד.

נבחרת של מתכנתי על תפצח את הקוד לאתר מדויק אחרי שנעצב עבורכם את אתר חדשני ויחודי, נבחרת המתכנתים שלנו תפתח עבורכם אותו תוך שימוש בכלים חדשניים ,התאמות וגרסאות לכל סוגי המכשירים וחשוב לא פחות ידידותי לקידום ברב גוגל, בכל זאת חשוב לשמור על יחסי טובים איתו.

עדיין לא סיפרנו לכם, אבל הצוות שלנו יודע מה גוגל אוהב ולכן כבר בשלב הבניה נשאף למקומות הראשונים.

מצטערים מראש – אתרי העתק הדבק של תבניות לא בבית ספרנו!

צוות סטודיו WebtheNet מעצב ובונה (רק) אתרים בלעדיים וייחודיים ולכן אין לנו כוונה להעתיק את המתחרה המוביל שלכם או ליצור עבורכם אתרי תבנית שיש כמוהם מיליונים …

אנחנו כאן עבור לקוחות שרוצים להנות מהראש הקריאטיבי שלנו, הגישה החדשנית והניסיון שאנחנו כל כך רוצים להעניק לכם על מגש .

מה צריך גם להצטלם – רחמנא ליצלן???

אמממ.. כן

אנחנו ממש לא בעד צילומים ממאגר תמונות משוכפל – במידת הצורך תקבלו בריף מדוייק ליום צילומים.
אנחנו לא סתם רוצים שתדגמנו לנו – תמונות אותנטיות מוכחות מחקרית כמוכרות יותר וזאת המטרה לא?

למה חשוב שלעסק שלכם יהיה אתר אינטרנט?
ואיך מעצבים אתרים ייחודיים בהתאמה אישית?

בעידן בו אנו חיים, קידום ושיווק עסקים מגיע ברובו המוחלט מהאינטרנט. כך שעיצוב אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי הוא הכרחי לטובת קידום העסק שלכם. אתר אינטרנט מעוצב מאפשר ללקוחות שלכם ולכלל הגולשים ברחבי הרשת, לקבל הצצה לעסק שלכם, מעין חלון ראווה. האתר שלכם יציג אתכם, את העסק והחזון, וכמובן את המוצרים והשירותים אותם אתם מציעים. אז כשאתם מחפשים אשת או איש מקצוע לטובת עיצוב אתרים, מומלץ לפנות למומחים לעיצוב ובניית אתרים על מנת שתוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורכם, שגם תמשוך אליה כמה שיותר גולשים ולקוחות.

 

למה צריך מעצב אתרים שמומחה לדיגיטל?

עיצוב אתרים הוא מומחיות בפני עצמה, הדורשת היכרות לא פחות ממצוינת עם עולם הדיגיטל וכמובן עם חוויית משתמש, המשפיעה על שהייתם של הגולשים באתר שלכם ויתרה מכך, משפיעה על ההמרה שלהם.

הבנתם שאין לכם ברירה – "אם אתה לא שם אתה לא קיים", אם אין לכם אתר אינטרנט, זה כאילו העסק שלכם כלל לא קיים. אנשים שמחפשים שירות או מוצר מסוים, מזמן כבר לא פותחים ספר טלפונים. הכל נמצא ברשת. 

עיצוב אתרים – מאיפה מתחילים?

טוב ששאלתם, עיצוב אתרים הוא עסק למקצוענים, האתר צריך לדבר את השפה של המוצר והחברה שלכם וכמובן לפנות לקהל היעד שלכם בגובה העיניים. עיצוב לא נגיש או חכם, יגרום לגולשים שכבר הגיעו לאתר שלכם, להסתובב ולצאת.

לכן, תהליך עיצוב אתרים יתחיל באפיון אתר מקצועי ויסודי הכולל את המודל העיסקי
מה דרוש לכם? מי אתם כחברה? מהו המוצר המוביל שלכם? מהם השירותים אותם אתם מציעים ללקוחותיכם? ומה התהליך אותו תרצו שיעברו הגולשים אתר שלכם?

לאחר שהנחתם את מעצב האתרים את כל המחשבות הללו באיפיון האתר, הגיע הזמן לצאת לדרך ולתת למעצב האתרים להפעיל את קסמיו. וכאן נכנסים לתמונה אתרים ייחודיים ויוצאי דופן, שיהפכו את האתר שלכם לבלתי נשכח.

עיצוב אתרים ייחודיים – עיצוב אתרי אינטרנט

כשמתייחסים לעיצוב אתרים ייחודיים, מתייחסים לאתרים המעוצבים בצורה אלגנטית, ומסקרנת, אתרים שימשכו את הגולשים להיכנס ויגרמו להם לרצות להישאר, להמשיך ולחקור, לראות מה יש לעסק שלכם להציע להם. מעצבים רבים לא יודעים לגרום לחלום העיצובי שלכם להתממש, כלומר להבין כיצד דמיינתם את האתר שלכם ולהפוך אותו לעיצוב מושלם שיגשים את הדמיון שלכם ויחד עם זאת יגרום לגולשים לסקרנות ויותר חשוב להמרה.

עיצוב אתר בוורדפרס

עיצוב אתרים ייחודיים הם בראש ובראשונה אינם אתרי תבניות.
פלטפורמת בניית האתרים הפופולארית בימינו WORDPRESS מציעה מגוון תבניות מעוצבות, המאפשרות בנייה נוחה ויעילה של אתרים. אך עם ההתקדמות התכנולוגית, ניתן לראות יותר ויותר אתרים אשר מזכירים אחד את השני ולעיתים אפילו דומים מידי!  

בניית אתר בוורדפרס לא חייב להיות תבניתי, בניית אתר תדמית הוא הלובי של העסק שלכם ורצוי מאוד לא להתפשר ולהשקיע על עיצוב אתרים ייחודיים בהתאמה אישית, בניית אתר תדמית כמו שאין לאף אחד והם אך ורק שלכם. עיצוב ייחודי של אתר יהפוך את האתר שלכם לזכיר ויגרום לגולשים לזהות אותו מיד בין כל האתרים של המתחרים.

למה חשוב לבחור בחברה שעושה בניית אתרים מקצועיים ?

היתרון המשמעותי של סטודיו webthenet הוא השילוב האידאלי של עיצוב אתרים ייחודיים לבניית אתרים. המתכנתים שלנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המעצבים, על מנת לוודא ולאפשר את הגשמת האתר שלכם, כפי שדמיינתם אותו.
מעצבי אתרים מקצועיים ומתכנתים מנוסים, הם השילוב שהאתר שלכם ואתם צריכים לטובת קידום מושלם של העסק.

בפעם הבאה שאתם מחפשים עיצוב אתרים, תהיו בטוחים שהמעצבים שלנו ב-webthenet יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר לצד התוצאה הטובה ביותר, צרו איתנו קשר.

קראו עוד +
22שנה
מעל מאות הפרוייקטים
עושים את שלהם
22שנה
מעל 300 פרוייקטים
עושים את שלהם
נו...? הרשמנו?
תודו ששווה לבדוק
לא?
מקסימום קיבלתם יעוץ בחינם
וואלה - סיקרנתם
יש מצב לפגישת זום ללא תשלום?

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?