עיצוב אתרים ייחודיים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
ברכות! החלטתם שאתם מעוניינים באתר חדש לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. כמובן שרצו להקים אתר מרשים, איכותי, מקצועי שיהיה נעים ונוח למשתמשים שלכם. ולא לשכוח, אתר שמספר בדיוק את סיפור העסק והמוצר שלכם.

ברכות! החלטתם שאתם מעוניינים באתר חדש לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון.

כמובן שרצו להקים אתר מרשים, איכותי, מקצועי שיהיה נעים ונוח למשתמשים שלכם. ולא לשכוח, אתר שמספר בדיוק את סיפור העסק והמוצר שלכם.

הבעיה מתחילה, כאשר אתם מחפשים השראות, נתקלים באתרים השונים באינטרנט ורואים שהם מעוצבים בצורה משעממת וחד גונית, ללא ייחוד וללא מעוף. לכן, אין פלא שמותגים דומים ואפילו מתחרים נראים לכם בדיוק אותו דבר!
אבל בחזון שלכם דמיינתם אתר ייחודי, יוצא דופן, חי, שימשוך את עין הגולש ויהפנט אותו כך שהוא לא ירצה לעזוב את האתר שלכם. מה ניתן לעשות? הרי אתם לא מעצבים גרפים ובטח לא תדעו כיצד לתרגם את הדמיון שלכם לאתר ממשי שיראה בדיוק כמו שרציתם.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – webthenet מומחים בעיצוב אתרים ייחודיים שפורצים את גבולות הדמיון.  אנו ניצור עבורכם עיצובים שמושכים את העין, נגשים לכם חלום ועל הדרך נמשוך את הלקוחות שלכם אל תוך עולם תוכן שלם, נוביל אותם להמרה ואתכם אל הלקוח הבא שלכם.

כשמדברים על עיצוב אתרים ייחודיים, אנו מדברים בעצם על עיצוב אינטליגנטי, חדשני ומסקרן. כזה שישקף את אופי החברה בצורה הטובה ביותר. זהו עיצוב שיוצר זרימה ונוחות שימוש באתר, שמאפשר לגולשים לעבור מעמוד לעמוד מתוך סקרנות ועניין אמיתי בנוגע לעסק או למוצר שלכם. אך יותר מכל- זהו עיצוב שישמר בזיכרונם של הגולשים שלכם, שיגרום להם לקנות, ליצור קשר וגם לחזור לאתר שוב ושוב.
בואו נודה על האמת, עיצוב אתרים זה לא עניין של מה בכך, לא כל מעצב גרפי יודע ויכול לעצב אתרים יפים, מדויקים לדיגיטל וממירים. לכן עבור העסק שלכם, חשוב לפנות למעצבים שקודם כל המומחיות שלהם, היא עיצוב אתרים, ולא כאלה שנוצרים על בסיס תבניות. לא כמו של כולם.

ואם לא די בכך, חשוב שהמעצב הגרפי יבין דבר או שניים בתכנות קוד. למה הדבר כל כך חשוב לנו לאתר, ואיך זה בעצם מתקשר לעיצובים ייחודיים? התשובה ברורה. למעצב הגרפי יש את התפקיד הראשון ואולי אף החשוב ביותר בנראות החזותית של האתר שלנו. לכן, הוא חייב להבין מעט בתכנות קוד על מנת שבמהלך אפיון האתר והעיצוב שלו, הוא יוכל לדעת מה ניתן לעשות, מהן גבולות היכולת שלו ומה בכלל אפשרי לעשות באתר מבחינה טכנית. ככל שהמעצב הגרפי יכיר ויבין את אפשרויות התכנות, כך הוא יכול להביא לתוצאות טובות יותר מבחינת תפקוד האתר. חוסר הבנה בנושא יכול להביא למצבים בהם הגולש עלול להסתבך בגלל עיצוב מסורבל שהתעלם מיכולות התכנות. אנו לא רוצים שהגולש שלנו יחווה חוויה שלילית, כמו חוסר נוחות. לכן, לא כדאי בלהסתכן במעצב גרפי ללא ידע, ניסיון והבנה בדיגיטל

מזל שב – webthenet כל המעצבים הגרפיים מומחים ומנוסים בעיצוב ובניית אתרים ייחודיים. וכן… אפילו בתכנות קוד. הם אלו שיוכלו לעצב לכם את האתר שתמיד חלמתם עליו, שתמיד היה לכם בראש, וגם ליצור אותו. במקרה שלנו, מקצוענות היא שם המשחק. המעצבים שלנו הם לא רק מעצבים גרפיים. הם מעצבים גרפיים שמתמחים בעיצוב לדיגיטל, מומחים בחווית משתמש ומסרבים בכל תוקף להשתמש בתבניות מוגדרות מראש כשהם מעצבים אתר. אנחנו מאמינים שלכל עסק יש את הדרך שלו להגיע ללקוחות ולהציג את המוצרים, ולכן מגיע לכל עסק ועסק אתר ייחודי ומיוחד שיוביל להמרות רבות.

כי אל תשכחו, עיצוב ייחודי יוביל לרושם ראשוני מעולה, שיסחוף את הלקוחות שלכם לעולמות התוכן שלכם, לזהות את המותג שלכם ולהמיר!

אה, ויש לנו גם כותבי תוכן – רוצים לקרוא על חשיבות התוכן עבור הקידום שלכם בגוגל? לחצו כאן.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?