עיצוב אתרים בהתאמה אישית

זמן קריאה משוער: 2 דקות
בעולם של היום אתר האינטרנט הוא חלק בסיסי ובלתי נפרד מהעסק שלכם, אפשר בהחלט להגיד שהוא למעשה חלון הראווה הרשמי שלכם. האתר שלכם חושף אתכם לקהל גדול של אנשים, יוצר את הרושם הראשוני ונותן לגולשים מידע מעמיק על העסק שלכם ובעיקר עליכם. בין היתר הוא מציג גם את מבחר השירותים או המוצרים שלכם וגם יכול לשמש כאתר מכירות, תשלומים, סליקה ומה לא? הכל תלוי במה תרצו. לכן, בטח כבר הבנתם שכל עסק שמכבד את עצמו היום, חייב להחזיק באתר טוב, רשמי והכי חשוב- מעוצב באופן אישי כפי שתרצו

דמיינו קנבס חדש ונקי, כרגע הקנבס חסר אופי, משעמם, נקי וחלול מתוכן.

חשבו על הקנבס הזה כאל האתר שמשקף אתכם ואת העסק שלכם. אנו מאמינים שאתם פחות רוצים שהוא יראה כך.
על מנת שתוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם, חשוב לזכור שרגע לפני שמתחילים לעצב ולבנות אתר, יש לאפיין אותו ביסודיות. אתם צריכים לשבת ולחשוב לרגע- מי הוא קהל היעד של האתר שלכם? למי פונים? מה המסר לגולשים? מה החזון? מה רוצים למכור? מה רוצים לשדר? מה התקציב? אילו שירותים אנחנו רוצים להעניק דרך האתר? מה רוצים להשיג מהאתר? ומה חשוב שהאתר יכיל?

התשובות על השאלות הללו, ועל עוד רבות אחרות, חשובות לתהליך הבנייה והעיצוב של האתר שלכם. אתם צריכים להבין באופן ברור ומדויק מה תרצו והאם תוכלו לעשות זאת. כל זאת על מנת, שאנחנו נוכל לעצב ולבנות לכם אתר , באופן  כזה שישקף בדיוק את מה שרציתם,  בהתאם לעסק, למוצר או לשירות שאתם נותנים. לכן, חשוב שתבינו שללא אפיון יסודי יכול להיווצר מצב בו לא תקבלו את האתר המדויק עבור העסק שלכם.

אז עכשיו לאחר שישבתם, חשבתם ופירטתם את כל האפיונים הרלוונטיים עבורכם, עבור העסק ועבור הלקוחות שלכם, הגיע הזמן לעצב את חלון הראווה של העסק. כפי שכבר אמרנו, עיצוב האתר שלכם חשוב והוא זה שמותיר את הרושם ראשוני בפני הגולשים ובעיקר בפני הלקוחות אותם תרצו להשיג. האתר לא יעוצב על פי התבניות המיושנות, המשעממות והלא ייחודיות, אלא על פי עיצוב בהתאמה אישית. מה זה אומר? בדיוק כפי שרציתם, לפי הצרכים שהגדרתם באפיון והקריטריונים אותם בניתם. בשורה התחתונה- תקבלו את האתר אותו דמיינתם בחזון שלכם.

WEBTHENET מאפשרת מגוון אינסופי של אפשרויות עיצוב ותכנות! האתר שלכם יבנה בהתאמה לעסק, למוצר או לשירות שלכם וישרת באופן מדויק, מקצועי ומושלם את הצרכים שלכם וכמובן את הללו של הלקוחות שלכם. חשוב לדעת כי אתר שאינו מזמין ואינו מעוצב בהתאמה לחוויית גלישה חיובית הוא אתר בו אחוזי הנטישה גבוהים. לכן, האתר חייב להיות ידידותי, נגיש ונוח למשתמש, והעיצוב שלו חייב לתמוך בחווית גלישה מותאמת המרה.

אז אחרי שהאתר שלכם מעוצב בצורה שתאמה בדיוק את מה שרציתם, נתחיל בשלב התכנות. חשוב להבין, תכנות קוד הוא עסק למקצוענים בלבד, לא כל אדם יכול לעשות זאת. לכן, חשוב מאוד לא להקל ראש בנושא. אם תתעקשו על מתכנתים זולים אתם עלולים לגרום לטעיות תכנות חמורות שעלולות לעלות לכם בנטישת לקוחות. גם כאן, יש להשקיע מחשבה, השקעה ורצינות. בכל זאת, מדובר באתר שלכם, זה שמודגר כחלון הראווה הדיגיטלי שלכם, זה שמשקף בדיוק את מי שאתם, לכן אין צורך לשלם ביוקר על טעויות שווא של מתכנתים לא מקצועיים.

אנחנו ב -webthenet מזמינים אתכם לעשות את זה נכון – בואו לעצב אתר בהתאמה אישית. אנו מבטיחים את המתכנתים והמעצבים המקצועיים ביותר בתחום על מנת שתוכלו לבנות היום את היסודות של המחר.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?