מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
עיצוב אתרים

חברת WebtheNet דואגת לבצע מחקר פלח שוק וניתוח קהל יעד עוד לפני הקמת האתר.
מחקר שאומר לנו מי הם השחקנים הנוספים בקטגוריה זו?
מי הם המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלהם?
מה נפח השוק אליו פונה האתר?
האם האתר שלכם יביא משהו חדשני שאין לאחרים?
והשאלה הנשאלת היא…
איך אנחנו משכנעים את קהל היעד של העסק שהאתר שלכם זה בדיוק מה שהם מחפשים.

הגדרת קהל היעד

להגדיר את קהל היעד שלכם זה לא קל כמו שזה נשמע…. מה שהיה נכון לפני עידן האינטרנט שפניתם ללקוחות פרטיים לא בהכרך נכון לפלטפורמת האינטרנט. קהל יעד פרטי שמגיע ממודעות פרסום בעיתונים ומפליירים אולי כבר לא משרת את נפח ההכנסות בחברה.

לדוגמא אם איש מכירות של מוצרי ציוד למכוני כושר היה עובד מול לקוחות פרטיים שמגיעים אליו מפה לאוזן ומקים להם חדרי כושר קטנים ובייתים ונותן להם שירות תיקונים ושידרוגים. לאיש ציוד הספורט בעצם אין רווח גדול מכיוון שקריאה לתיקון הליכון אחד או שידרוג סט משקולות הוא לא עבודה רצינית שמכניסה את הכסף הגדול.
לאחר מחקר שוק מקיף וסיעור מוחות בחברת WebtheNet נגיע למסקנה שאתר באינטרנט יביא לו את הלקוחות הגדולים באמת כמו חדרי כושר בקנטרי או מכוני כושר במלונות שיכניסו עבודה שמכניסה כסף רב במכירת הציוד ותחזוקתו השוטפת הרבה משום שמספר המשתמשים במכשירים גדל והשחיקה הדורשת תיקון עולה וכך ההכנסות של החברה גדל עם הגדרת קהל יעד המוגדרות קצת אחרת….

אחרי שהבנו והגדרנו בדיוק מי הם קהל היעד שלנו ומיהם האנשים שאנחנו צריכים לשכנע ביתרונות ובכדאיות של השירות אותו הלקוח מספק, חברת WebtheNet מקימה את האתר בפרמטרים אלו ודואגת לקדם את האתר למקומות בהם לא יהיה סיכוי למתחרים שלך…

מחקרי שוק

חברת WebtheNet מבצעת מחקרי שוק כבר שנים ומומחית לאסרטגיות שיווק אינטרנטיות בכל הקטגוריות האפשריות וכשאתה בונה ומקדם אתרים עם בחברת WebtheNet אתה בידיים טובות והאתר שלך מביא תוצאות.

חברת WebtheNet לא נחה לרגע ולאחר הקמת האתר שלב חשוב להצלחתו באינטרנט הוא שלב מדידה וניתוח ביצועי האתר שלכם באמצעות תוכנת סטטיסטיקה. חשוב לדעת כיצד לנתח את המידע המגיע מתוכנות הסטטיסטיקה על מנת לשפר את האתר שלכם ולהביאו לתוצאות טובות יותר.

המטרה העיקרית בהצלחת האתר היא לא הרבה כניסות אלא כניסות אכותיות שיגשימו את מטרת האתר. אם הגיעו הרבה גולשים לאתר שלך ואחרי דף או שתיים עזבו אז המטרה לא הושגה. כניסה איכותית היא של גולש המעוניין במה שיש לאתר להציע. חברת WebtheNet בוחנת את התנהגות המבקרים באתר מרגע שהגיעו אליו, על מנת לנתח באופן מדויק את יעילותו.

ככל שיגיעו לאתר שלכם יותר גולשים, כך הניתוח שתבצעו יהיה מדויק יותר. ככל שיש יותר תנועה לאתר שלכם חברת WebtheNet מנתחת באופן מדויק ומקיף יותר את התנהגות המבקרים בו ולכן עבודת הקידום אינה נפסקת לעולם.

אולי תתעניין גם ב: עיצוב אתרים וחווית משתמש

 

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?