מהם היתרונות של דף נחיתה

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
אם אתם בעלי עסק, סביר להניח שיצא לשמוע על דפי נחיתה. בקצרה, דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי אליו "נוחתים" הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובו הם יכולים לקבל מידע, להשאיר פרטים ואפילו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם.
בניית אתר

אז מה המהם למעשה דפי נחיתה? למה הם טובים?

ומה ההבדל ביניהם לבין אתר אינטרנטי רגיל? ריכזנו עבורכם 5 יתרונות עיקריים של דפי נחיתה, שממש שווה לכם להכיר.

  1. תוכן ממוקד קמפיין – היתרון הראשון והמשמעותי של דפי נחיתה הוא התוכן הברור וממוקד המטרה הנמצא בתוכם. ישנם מספר סוגים ומטרות לדפי נחיתה ובהם דפי מכירה, דפים שמטרתם איסוף לידים ודפים אינפורמטיביים בלבד. מכוון שמדובר ב- one pager עמוד אחד שאינו מוביל לשום מקום, התוכן באותם דפים חייב להיות ממוקד, ברור וענייני על מנת להניע לפועלה ולהמיר.
  2. איסוף לידים ומכירה – דף נחיתה איכותי ממיר טוב יותר מאתר אינטרנט. מכוון שמדובר בעמוד אחד ממוקד ותיבת השארת הפרטים או הסליקה נמצאים ממש מול עיני הגולש, אחוזי ההמרה גבוהים מאוד! זוהי גם המטרה העיקרית של דפי נחיתה, להבדיל מאתר האינטרנט שלכם, שהוא מאוד אינפורמטיבי וכללי.
  3. פשוט ונוח לשימוש – עיצוב חכם ואיכותי של דף נחיתה יסייע לגולשים שלכם להמיר ולכם למכור את המוצר שלכם. מכוון שמדובר בעמוד אחד, הוא צריך להיות ברור, בעל מוקדי עניין ברורים, שבהם תוכן בעל כותרות בולטות ותיבות השארת פרטים או סליקה, בעמודי מכירה.
  4. זמני הקמה ועלויות – ההבדל המשמעותי בין עיצוב והקמת דף נחיתה לעיצוב והקמת אתר אינטרנט הוא משך הזמן הדרוש להקמתו וכמובן מחירו. דף נחיתה הוא פשוט יותר מבחינת עיצוב ותכנות, גם מכוון שמדובר בעמוד אחד בלבד ולא באתר המסועף לעשרות עמודים. מכאן גם שמחירו זול יותר, מאפשר הגדלת הכנסות בהוצאה כלכלית פחותה.
  5. ציון גבוהה בקמפיינים של גוגל אדוורדס – גוגל אוהב דפי נחיתה. כמה אוהב? כל כך עד שהוא מסייע בהפצתם ובקידומם על פני אתרים מקודמים, בעלי אותם נושאים. שווה לא?!

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?