לא סתם להיות שם כי צריך

זמן קריאה משוער: 3 דקות
מעצבת אתרים

להיות שם ולהשאיר את הרושם הנכון!

עיצוב גרפי נכון הוא המראה המקצועית של העסק. החומרים הגראפיים חייבים להיות חקוקים היטב בראשיהם של לקוחות, ספקים, ועסקים אחרים בצורה הטובה והנכונה ביותר. השפה הויזואלית שמקדמת את השיווק שלך חייבת להיות עקבית ובעלת מראה נקי ומקצועי היוצר אמון אצל הלקוחות דבר המציב בפניך יתרון שחברות גדולות מבינות ומשתמשות בהם לטובתן.

בשנים האחרונות עולם עיצוב האתרים עבר מהפכה מהיסוד וזאת בעקבות מהפכת המידע המקוונת ושיפורים טכנולוגיים אשר מאפשרים למעצבי האינטרנט לעצב ביד חופשית יותר עם הרבה פחות מגבלות תכנולוגיות.

מעצב גרפי לאתרים

כיום, חברות הבונות אתרי אינטרנט מבינות כי לצד כל מחלקת פיתוח טכני צריך לעבוד גם מעצב גרפי. מעצב המבין בעולם התוכנה והטכנולוגיות באינטרנט. שילוב מנצח זה קיים באתרים שאנחנו בונים בחברת- WebtheNet עיצוב אתרים שילוב של עיצוב מהשורה הראשונה לצד פתרונות תכנים מתקדמים אשר יוצרים גם אתרים יפייפים וגם נכונים תכנולוגית עם התאמה גבוה למנועי חיפוש.

היום הגולש הממוצע לא נותן יותר ממספר שניות לאתר, אם בכמה שניות הבודדות שהוא סרק את אתרך, ולא מצא את מה שהוא חיפש או שלא אהב את מה שהוא ראה, הוא פשוט יעזוב, דבר שפוגע גם בתדמית העסק וגם לקידום האתר באינטרנט! כלומר יש לך כמה שניות ספורות להרשים את הלקוח הפוטנציאלי שלך והעיצוב ותאימות לתרבות הגלישה תגרום לו להישאר ולחקור את אתרך.

כיום אין כמעט אף חברה בעולם אשר אין לה אתר אינטרנט משלה. אף חברה גדולה כקטנה פשוט לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מחוץ לאוטוסטרדת המידע, אך בדיוק כמו שהקמת אתר אינטרנט היא קריטית לאסטרטגיית השיווק שלך העסק שלך, קריטית אף יותר היא אפיון האתר מבעוד מועד ואיכותו . האתר חייב בין היתר ליצור תדמית נכונה של העסק ואם תבוצע הקמת אתר ברמה נמוכה, ככה תהיה גם תדמיתו…

מאז הקמתה, זכתה חברת WebtheNet להצלחה רבה עקב החשיפה הרחבה לה זכו לקוחות החברה.
עסקים שהקדישו זמן רב ומאמצים קודם לכן בשיווק והבאת לקוחות, גילו עולם חדש של פניות עסקיות שזורמות אליהם דרך האתר.
לקוחות החברה מתחלקים ללקוחות חדשים שבונים אתר לראשונה לבין לקוחות מאוכזבים שבנו אתר זול שאינו מניב פירות וגילו שאפשר לעשות זאת גם אחרת.

ההשקעה הרבה בלקוח מתחילה מהשלב הרעיוני, דרך העיצוב עד לבניית האתר וקידומו.

 

שלבים בבניית אתרים

  פגישת תכנון ואפיוון עם הלקוח.
  עיצוב תבנית האתר והגשה לאישור
  פתיחת מחיצת אירוח בשרת והתקנת מערכת הניהול.
  הטמעת העיצוב שאושרה במערכת והקמת האתר.
  הכנסת התכנים הראשוניים, תפריטי הכפתורים, תמונות, מצגות, טפסים וכו'.
  פגישת עם הלקוח להדרכה על המערכת ותכנון להמשך.

 

כשמשלבים מעצבי אתרים מוכשרים ומנוסים, עם סטטיסטיקות מחקר מתקדמות בגיבוי של מערכת ניהול אתר מתוחכמת בעלת תאימות למנועי חיפוש…
התוצאות מדברות בעד עצמן!

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?