אפיון אתרים

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
אם אתם בעלי עסק אתם לבטח יודעים כי בעידן בו אנו חיים, אתר אינטרנטי הוא מוצר הכרחי עבור קידום העסק שלכם והגדלתם מחזור ההכנסות. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע מבקר באתר כ- 40 שניות בלבד. אתר מעוצב ואיכותי, הפונה בדיוק לקהל היעד שלכם, יגרום לגולשים באתר לרצות להישאר ויגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם.

אז איך מאפיינים אתר ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, כזאת שתגרום לגולשים שלכם לבצע המרות ולחזור לאתר שלכם שוב ושוב? אפיון נכון ואיכותי ייעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ויכלול את השלבים הבאים שרכזנו עבורכם. אם אתם רואים שהאפיון שלכם לא מחולק לשלבים וכולל את כל הפרטים הללו, כנראה שמדובר בבונה אתרים לא מקצועי וכדאי לכם להתרחק עכשיו לפני שאתם מבזבזים כסף וגורמים לנזק תדמיתי אמיתי לעסק שלכם!

  • הגדרת מטרות ויעדים:
    בראש ובראשונה, נגדיר מהן המטרות שלנו ומהם היעדים אליהם נרצה להגיע, הן מבחינת חשיפות, הן מבחינת מעגל הלקוחות וכמובן הגדלת ההכנסות שלנו מהאתר. האם האתר הוא אתר סליקה המאפשר לגולשים לרכוש את המוצר שלכם אונליין? האם הוא מפנה אותם ליצירת קשר או להשארת פרטים? ומה כמובן הכי רלוונטי עבורכם?

 

  • מחקר וניתוח:
    נלמד היטב מי הם המתחרים שלכם, מהן החוזקות שלהם, מהי אסטרטגיית השיווק שלהם וכמובן איך אתם, יחד אתנו בונים תוכנית פעולה אפקטיבית ויכולים לגבור על המתחרים ולמשוך לקוחות אליכם בצורה האיכותית ביותר.

 

  • אפיון חוויית משתמש:
    חוויית משתמש היא למעשה ה"תורה" שבזכותה הגולשים באתר שלכם יישארו יותר זמן, ירכשו ואף ישובו לגלוש בו במועד מאוחר יותר. נתחיל בהגדרת קונספט ושפה בולטים וייחודיים שיובילו אתכם ויבליטו אתכם על פני המתחרים. נקדיש מחשבה וניתוח מעמיק לזרימה בתוך האתר, לנוחות המשתמש ולסדר הפעולות אותו נרצה שהוא יקיים.

 

  • אפיון לצורכי קידום:
    עיצוב האתר שלכם יכול הכי יפה שראיתם עד היום, אך אם הוא אינו מותאם לקידום SEO בגוגל ובמנועי החיפוש, העונה על ההגדרות המחמירות ביותר, סביר להניח שתהיה לכם בעיה בקידום האתר. אפיון לצורכי קידום יכלול כמובן את מבנה האתר, את חלוקת העמודים בו והתגיות השונות, את הכותרות וכמובן התוכן ומילות המפתח.

 

בתום שלב האפיון הקפדני והמעמיק, נתחיל לעצב ולתכנת את האתר שלכם, ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, תוך שמירה על כל הכללים שיסייעו לכם להגיע ליעדים ולהגשים את המטרות.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?