בניית אתרי סליקה

זמן קריאה משוער: 2 דקות
כיום, אתרי הקניות השונים מציפים את רשת האינטרנט. רבים העסקים הקמעונאיים שהשכילו להבין את המהפכה הצרכנית ומעבר הלקוחות מרכישה מסורתית מחנויות פיזיות לרכישה אונליין, והקימו אתרי מכירה המשמשים כחנות וירטואלית של העסק בנוסף או במקום החנות הפיזית.

אתרי סליקה, הנקראים גם אתרי חנות או אתרי מכירה, מאפשרים ללקוחות המעוניינים לרכוש מוצר, להשוות מחירים, להיחשף לנתוני המוצר, לצפות בביקורות גולשים על המוצר והחנות ולבצע רכישה דיגיטלית של מוצרים.
באופן הזה הופכת החנות הווירטואלית לחנות ממש ולמרכז רווח נפרד עבור העסק.

לכן, אם החנות הווירטואלית הופכת להיות חנות לכל דבר ועניין, כך צריך להיות היחס שלנו אליה. עלינו לדאוג שהחנות שלנו תהיה מעוצבת, מסודרת, נגישה ונוחה ללקוח. לדאוג שחווית הרכישה שאנו מעבירים את הלקוח בה – חיובית. בדיוק כמו בחנות הפיזית. אם החנות תרשים את הלקוח, הגולש, ותוביל אותו לחוויית רכישה חיובית, גובר הסיכוי שהוא יבצע בה רכישה. ואף יחזור לרכישות נוספות.

למה חשוב לבנות אתרי סליקה בצורה מקצועית?

כאשר בונים אתר סליקה חשוב לתכנן אותו ולבנות אותו באופן מקצועי.
נכון, חשוב לתכנן ולבנות באופן מקצועי כל אתר, אך כשמדובר באתר חנות, החשיבות רבה אף יותר. ברגע שאתר סליקה יהיה מבולגן, לא מאורגן, לא קריא, לא נוח לגלישה או חלילה, לא מאפשר רכישה בטוחה- כנראה שהלקוח יפסיק את ביקורו באתר ולא יקנה דבר.

בניית אתרי סליקה, או חנות אינטרנטית, בשפת העם, מצריכה תשומת לב לפרטים הקטנים – לנראות, לחדות ולמיקום הפרטים. בנוסף, יש להקפיד על נוחות המשתמש. יש לבנות אתר שיהיה הפשוט והנוח ביותר ללקוחות שלכם, הגולשים.
חשוב להבין – אם הלקוח יסתבך בדרכו לקופה האינטרנטית או עם פרטי הזיהוי או התשלום, הוא יאבד סבלנות וינטוש את הקנייה מבלי להשלים אותה.

הבסיס לחנות אינטרנטית – אבטחת מידע:

אחד הדברים החשובים ביותר, עליהם יש לתת את הדעת, בעת בניית אתרי הסליקה הוא כמובן האבטחה. הגולשים מעוניינים באתרים מקוונים שניתן לסמוך עליהם, שבטוח להעביר בהם את כרטיס האשראי. לכן, כאשר בונים אתרי סליקה יש לעמוד בדרישות ובתקני בטיחות עולמיים:

עמידה בתקן PCI \ DSS העולמי: אלו תקני אבטחה שנקבעו על ידי חברות האשראי הגדולות בעולם, על מנת להגן על פרטי האשראי של המשתמשים באתרי סליקה מקוונים.

עמידה בתקן SLL: תקן בסיסי המבטיח את הצפנת המידע באתרי הסליקה השונים, זאת בכדי שהמידע שהגולשים משאירים באתרים אלו יהיה מאובטח, מוגן ושמור.

כאשר בונים אתר סליקה יש להקפיד שהאתר עומד ב-2 תקני האבטחה המוזכרים מעלה. יש לזכור באתרי חנות הקונים משלמים בכסף אמיתי באמצעות באמצעי התשלום הפרטיים שלהם. מדובר בפרטים חסויים שאסור שיגיעו "לידיים" הלא נכונות בשל אבטחה לקויה הנובעת מחוסר ידע וניסיון בבניית אתרי סליקה.

לכן, כאשר בוחרים בצוות המקצועי שילווה אתכם בבניית החנות שלכם – בוחרים בטובים ביותר. בוחרים במאפיין איכותי ומנוסה שידע לתכנן את מבנה החנות ואת חוויית הרכישה שעובר הגולש, בוחרים במעצב, שידע להשתמש בכלים עיצוביים להעצמת חווית הקניה ובמתכנת שידע ליצור חווית שימוש נכונה, נטולת תקלות ומאובטחת. בנוסף, חשוב להשתמש במערכת סליקה אמינה ומקצועית, בעלת כל תקני האבטחה הראויים כמו גם בעלת יכולת להתממשק למערכות הנהלת החשבונות שלכם, כך שתהיה מסוגלות להנפיק חשבוניות קניה עבור הרוכשים.

אז אם אתם מעוניינים באתר סליקה שיבנה בצורה הטובה ביותר, עם עיצוב חדשני וחווית משתמש מצוינת, תוך אבטחה והצפנת מידע העומדים בתקני הבטיחות העולמיים, כזה שיגרום ללקוחות שלכם לחזור אליו בכל הזדמנות- אנו מזמינים אתכם לבחור ב Webthenet.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?