בניית חנות וירטואלית

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בשביל שופינג כבר מזמן לא צריך לצאת מהבית. מי מאתנו לא התנסה בהזמנה דיגיטלית, אינטרנטית של מוצר? הפשטות הבלתי נתפסת של רכישה אונליין של כמעט כל מוצר או שירות שהוא, אפילו קניות מהסופר. בשנים האחרונים אנחנו עדים למגמה עוצמתית, התופסת תאוצה, של עסקים אשר מקימים חנות וירטואלית בנוסף או אפילו במקום החנות הממשית והמוחשית שלהם. בראש ובראשונה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות ואיתו את ההכנסות, אך גם להרחיב את החשיפה, על ידי קידום וירטואלי ממומן ואורגני, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

העולם התקדם, היום בשביל להזמין טכנאי או מוצר, אין צורך אפילו בהרמת הטלפון.

פחות ופחות אנשים פוקדים את הקניונים והאזורים המסחריים בארץ וברחבי העולם כולו. היציאה מהבית והטיול הרגלי בין החנויות, הפכו עבור רבים לטרחה, שניתן לעקוף אותה בקלות על ידי מציאת האתר המתאים והחנות הווירטואלית המתאימה להזמנה הנוחה והאיכותית ביותר עבורכם.

כבעלי עסקים אתם חייבים להתקדם על מנת "לשרוד" בתחרות הבלתי הפוסקת הזו, לכל עסק וכמובן למתחרים שלכם, יש חנויות וירטואליות, המאפשרות ללקוחות שלהם מוצרים ושירותים בפשטות ובנוחות. הלקוחות שלכם התמכרו ליעילות ולמהירות התגובה, הם רוצים להיות מסוגלים להזמין עד אליהם, כל דבר, בלחיצת כפתור. לכן, זהו הזמן שלכם להתקדם ולהקים את החנות הווירטואלית של העסק שלכם. בחנות שלכם יוכלו הלקוחות להתרשם ממגוון המוצרים, מתמונות ומפירוט מדויק, יוכלו להזמין ואף לשלם, לתאם משלוח ואפילו להתרשם מביקורות של לקוחות אחרים. זכרו, ככל שתהיו יותר אמינים ושקופים עם הלקוחות שלכם, כך מעגל הלקוחות שלכם יגדל.

מחקרים מוכיחים כי מספר הלקוחות הרוכשים מוצרים שונים באמצעות חנויות ווירטואליות, גדל משמעותית מידי שנה. יותר ויותר אנשים עושים מעבר משמעותי מהמוחשי לווירטואלי ואין ספק שחוויית הקנייה הולכת ומשדרגת- מדריכי מידות, אפשרויות הזמנה לפי משקל, בחירת צבעים, תמונות 360 של המוצרים ועוד.

עוד אין לכם חנות וירטואלית? חושבים איך להגיע ליותר לקוחות בזמן קצר? צרו אתנו קשר ואנחנו נדאג לבנות עבורכם את החנות המושלמת!

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?