בניית אתר תדמית Custom made לחוויית משתמש אופטימלית

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בימים בהם "חדשנות" היא מילת המפתח כמעט בכל תחום, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עומדים בקצב ההתקדמות של המתחרים וכמובן מתקדמים מספיק עבור הלקוחות שלכם. ריבוי האתרים וההתפתחויות הטכנולוגיות, מאפשרות זמינות ומהירות גלישה שלא נראו עד היום. הקצב המסחרר של ההתרחשויות והפיתוחים, הופכים אותנו כבני אדם, כצרכנים לחסרי סבלנות. מהירות התגובה שלנו זריזה במיוחד ואנו משתעממים בקלות יתרה. מכאן שבניית את תדמית custom made חייב לענות על כלל הסעיפים של חוויית המשתמש על מנת שזו תהיה אופטימאלית.

זמן הגלישה הממוצע של האדם הממוצע, באתר אינטרנט ממוצע הוא כמה שניות בודדות בלבד. אבל אתם כמובן אינכם ממוצעים והעסק שלכם הוא ככל הנראה הטוב ביותר בתחומכם. לכן דרוש לכם אתר תדמית ייחודי ומקורי, שימחיש את אופי המותג שלכם, כזה שיגרום למבקרים בו לרצות להישאר.

איך לגרום לגולשים להישאר באתר?

אז כפי שכבר אמרנו, אנחנו דור חסר סבלות ועל מנת "לתפוס לנו את העין" ולגרום לנו להתעניין, צריך להשקיע מחשבה, יצירתיות וחדשנות. אנחנו יכולים לשעמם אתכם עם מונחים כמו UX ו-UI אבל אנחנו רוצים שתבינו. למעשה, חוויית משתמש אופטימלית מתבססת על מספר עקרונות חשובים: בהם זרימת האתר והאינטואיטיביות של הגולש, מבנה נגיש וברור, ועיצוב מסקרן ומושך. כל העקרונות הללו יחולו אך ורק לאחר אפיון מדויק של האתר שלכם והצרכים שלכם. נבין יחדיו מי הם הלקוחות שלכם, מהו המוצר או השירות, במה אתם טובים יותר מהמתחרים ומה המתחרים שלכם מציעים? לאחר שננתח ונבין, נוכל לגשת למלאכת העיצוב הייחודי custom made שלכם, שידבר "שוטף" את השפה של המותג ויעזור לגולשים, שהם גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להרגיש בבית, להישאר ולהתמכר.

WEBTHENET מזמינים אתכם לבנות את העיצוב אישי לחוויית משתמש אופטימאלית ולהרחבת מעגל הלקוחות.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?