הקמת אתרים לעסקים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
בעולם הכה טכנולוגי של היום, בו הצרכן צורך חלק ניכר מהמוצרים ומהשירותים בדיגטל, נוצרת חובה על כל בעל עסק, קטן כגדול, להחזיק באתר אינטרנט פעיל. למעשה, אתרים עסקיים הם חלון הראווה של העסק והתדמית והרושם הראשוניים אל מול הלקוחות המגיעים לאתר.

תהליך הקמת אתרים לעסקים מתחיל בזיהוי הלקוחות של בית העסק. ההבנה מיהם הלקוחות, מה מניע אותם לפעולה ולהמרה, איזו שפה שיווקית "מדברת" אליהם ומהי רמת המורכבות של תהליך הגלישה שלהם באתר, הם השלב הראשון ביצירת הזהות הדיגיטלית שלכם. זהו שלב האפיון – השלב בו אנו מניחים את היסודות לאתר. לאחר מכן,, עלינו להבין לאיזו מטרה קם האתר, האם מדובר באתר סליקה, חנות אינטרנטית או באתר תדמיתי שנועד לקדם מיצובית את העסק שלכם.

השלב הבא הוא לקבוע את הנראות החזותית של האתר – מהם הצבעים, האלמנטים הגרפיים והמתודה הוויזואלית שתחבר את האתר לשפה הגרפית של העסק.

השלב האחרון בתהליך הוא שלב התוכנות, שמטרתו להפיח רוח חיים באתר שלכם.

סוגי אתרים לעסקים:

  • אתרי סליקה: חברות רבות עוסקות במכירת סחורה ושירותים מכל סוג שהוא וזקוקות לאתר שיתפקד כחנות הווירטואלית של העסק שלהם. אתרי סליקה צריכים לאפשר רכישה בטוחה ומאובטחת, בכדי שהגולשים ירגישו בטוחים להשאיר בו את פרטי האשראי שלהם. חשיבותם של אתרי הסליקה רבה – מחד, הם יחידת רווח עצמאית ומשמעותית עבור העסק ודינם כדין חנות פיסית, ומאידך, מייצרים מיצוב חדשני וטכנולוגי של בית העסק כלפי הצרכנים.
  • אתרי תדמית: עסקים רבים מעוניינים להציג את תיקי הפרויקטים המפוארים שלהם ולהתגאות בלקוחות איתם הם עובדים, בשירותים שהם מעניקים ובמוצרים שהם מייצרים. אתרי תדמית טובים יכולים לתרום למיצוב של העסק ושל פעילותו, וכן לסייע בסגירת עסקאות בטווח הארוך.
  • פורטלים: עסקים רבים מתבססים על קידום מכירה באמצעות תוכן בפורטלים ייעודיים ומקצועיים. פורמט של פורטל הוא פורמט מיוחד, המאפשר תקשורת דינמית עם הגולשים, ומתבסס על יצירת פלטפורמה לשיח איתם.

בשל העובדה כי לעסקים שונים יש צרכים שונים, קל וחומר עבור לקוחותיהם, הרי שהם זקוקים לאתרים שונים זה מזה, שלב האפיון, הכרת הלקוחות ויצירת התשתית למבנה האתר חשובים מאין כמוהם, ויש להתאימם בצורה מדויקת לכל עסק ועסק.

מהם היתרונות בהקמת אתרים לעסקים?

לקוחות חדשים: אתר טוב ומדויק לקהל פוטנציאלי של העסק יזרים לעסק לקוחות חדשים. הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו ליהנות מהשירותים או המוצרים המוצעים להם גם דרך פלטפורמה אינטרנטית בצורה נוחה וקלה יותר, ואילו בית העסק יגדיל את החשיפה והפדיון שלו.

רושם ראשוני ומוניטין: הקמת אתרים לעסקים מתבססת לרוב על מראה חזותי טוב וחדשני. ככל שאתר העסק שלך יעוצב בצורה מדויקת עבור לקוחותיו, ייווצר רושם ראשוני טוב יותר, רציני ומקצועי אל מול המבקרים באתר.

הכנסה נוספת: במידה ומדובר באתר מסחר, הרי שמדובר במרכז רווח והפסד עצמאי. זוהי פלטפורמה נוספת לקשר ישיר עם הלקוחות בצורה פשוטה יותר ודרך נוספת להגדלת מכירות עבור בית העסק בקלות וביעילות.

כאשר בוחרים בחברה להקמת אתרים לעסקים חשוב לבחור בחברה המחזיקה במעצבים מנוסים מחד, אשר מסוגלים לתת מענה אמיתי לכל צורך עיצובי ומאידך, במתכנתים מקצועיים שיודעים להקים אתרים לעסקים מכל סוג שהוא. אך גם זה לא מספיק, צריך שיהיו בחברה אנשי שיווק ואסטרטגיה, אשר יודעים לאפיין אתרים וליצור חווית משתמש אופטימלית. ליווי מקצועי יכול ליעל משמעותית את תהליך ההקמה וליצור תוצאה סופית טובה יותר.

אנחנו ב- webthenet נדאג להקמת אתר עסקי חדשני, ייחודי ומקצועי לעסק שלך. על הצוות המקצועי שלנו נמנים אנשי אסטרטגיה ותכנון, מעצבים המתמחים בעיצוב לדיגיטל ומתכנתים מנוסים. לא בכדי אנו הבחירה המועדפת על בעלי עסקים רבים בבואם להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלהם.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?