אפיון ועיצוב אפליקציות

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
העולם הדיגיטלי של היום הביא עמו פיתוחים חדשים המשפיעים על האופן בו אנו צורכים שירותים ו/או מוצרים. אם כיום כל בעל עסק יודע שלהיות בעליו של אתר אינטרנט ראוי הוא הכרח המציאות, הרי שבעידן הצריכה החדש, יותר ויותר עסקים מבינים, שעל מנת להישאר רלוונטיים עבור קהל לקוחותיהם, עליהם לאפשר להם ביצוע פעולות אוטומטיות באמצעות אפליקציות ייעודיות.

תרבות הצריכה המשתנה, כמו גם המיידיות שמאפשר לנו הטלפון הסלולרי, הביאו את השימוש באפליקציות לנפוץ ונוח.

אז הבנו שכדאי שתהיה לעסק שלנו אפליקציה. ממה מתחילים?

אפליקציות דורשות תכנון מעמיק הנקרא בעגה המקצועית אפיון. תהליך האפיון מתחיל במחקר אמפירי ואיכותני, אשר מטרתם להבין את אופן הגלשה והפעולה של הלקוחות שלכם, מה התועלות שהם יפיקו מהאפליקציה ומה ייצר עבורם חוויית שימוש אופטימלית. תחילה יש להגדיר את מטרת האפליקציה: האם מדובר באפליקציה שתאפשר רכישה, האם מדובר במתן שירות או האם מדובר באפליקציה המספקת מידע? בנוסף, יש לבצע מחקר שוק – מיהם המתחרים שלנו ואילו אפליקציות דומות קיימות ברשת? השלב הבא יהיה לדאוג לבידול של האפליקציה אותה אנחנו מציעים והגדרת ה – USP's התפעולי והשיווקי שמייחדים אותה.

לאחר שלב האפיון, מתחילים בעיצוב האפליקציה, אשר חשוב לא פחות מהאפיון שלה. העיצוב הוא שנותן את הטון לכל הנראות החזותית של האפליקציה, והוא זה שיוצר את הרושם הראשוני כלפי האפליקציה וכלפי בית העסק בכלל. יש לדאוג שילוו אתכם בתהליך הבניה מעצבי אפליקציות מנוסים שידעו ליצור את הקווים המנחים, הצבעים והמראה הוויזואלי הנדרשים למבנה שנוצר בתהליך האפיון. העיצוב יאפשר למשתמשים חווית גלישה אופטימלית ויהפוך את האפליקציה לשימושית.

אנחנו ב- webthenet נשמח ללוות אתכם בדרך לאפליקציה של העסק שלכם. אנו נדאג לאפיון אפליקציה יסודי, תוך הבנת הצרכים והדרישות שלכם כבעלי עסק ונדאג לעיצוב שיעניק חווית משתמש טובה, נוחה ונעימה עבור המשתמשים שלכם.

 

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?