דף נחיתה – מי צריך את זה?

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
כבעלי עסקים, סביר להניח שיצא לכם לשמוע על דפי נחיתה. בקצרה, דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי אליו "נוחתים" הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובו הם יכולים לקבל מידע, להשאיר פרטים ואפילו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. אז מה ההבדל בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנטי רגיל?
דף נחיתה

4 יתרונות עיקריים של דפי נחיתה, שממש שווה לכם להכיר.

  1. תוכן ממוקד קמפיין
    היתרון הראשון והמשמעותי של דפי נחיתה הוא התוכן הברור וממוקד המטרה הנמצא בתוכם. מכוון שמדובר ב- one pager – עמוד אחד ללא לינקים – התוכן באותו הדף חייב להיות ממוקד, ברור וענייני על מנת להניע לפעולה ולהמיר לידים.
  2. איסוף לידים ומכירה
    דף נחיתה איכותי ממיר טוב יותר מאתר אינטרנט. מכוון שמדובר בעמוד אחד ממוקד ותיבת השארת הפרטים או הסליקה נמצאים ממש מול עיני הגולש, אחוזי ההמרה גבוהים מאוד! זוהי גם המטרה העיקרית של דפי נחיתה, להבדיל מאתר האינטרנט, שהוא בדרך כלל מאוד אינפורמטיבי וכללי.
  3. פשוט ונוח לשימוש
    עיצוב חכם ואיכותי של דף נחיתה יסייע לגולשים שלכם לקבל מידע קונקרטי ולכם למכור את המוצר שלכם. מכוון שמדובר בעמוד אחד, הוא צריך להיות מובן, בעל מוקדי עניין ברורים, בהם תוכן בעל כותרות בולטות ותיבות השארת פרטים או סליקה.
  4. זמני הקמה ועלויות
    ההבדל המשמעותי בין עיצוב והקמת דף נחיתה לעיצוב והקמת אתר אינטרנט הוא משך הזמן הדרוש להקמתו וכמובן מחירו.

דף נחיתה הוא פשוט יותר מבחינת עיצוב ותכנות, משום שמדובר בעמוד אחד בלבד ולא באתר אשר יכול להיות מסועף לעשרות עמודים. מכאן גם שמחירו זול יותר ומאפשר הגדלת הכנסות בהוצאה כלכלית פחותה.

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?