בניתי אתר, מה עכשיו?

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בניתם אתר מושקע, מאופיין, מעוצב ומתוכנת לתפארת ועכשיו אתם יושבים דרוכים מול הטלפון, מחכים ללקוחות להוטים ולא מבינים איפה הם?
מעצבת אתרים

בניתם אתר מושקע, מאופיין, מעוצב ומתוכנת לתפארת ועכשיו אתם יושבים דרוכים מול הטלפון, מחכים ללקוחות להוטים ולא מבינים איפה הם?

לא חברים, עוד קצת מאמץ… מי בעולם יודע שיש לכם אתר נהדר ואיך בכלל יגיעו אליו?

אתר ללא קידום מתאים לא משרת שום מטרה וכמוהו כקוץ מתגלגל במדבר או עץ שנפל ביער ואף אחד לא שמע על כך! המטרה שלנו היא למקם את האתר שלכם ב״שדרה החמישית״ – או הכניסה ל״קניון״ של האתרים, כך שהרגע שיראו את חלון הראווה – יכנסו מיד פנימה. ישנם כמה שלבים להשגת המטרה:

קודם כל חשבו מי צריך לדעת? כלומר מה המודל העסקי שלכם – והאם למען השגת היעדים שלכם יש צורך בתנועה של עשרות לקוחות או שמספיק להגיע לכמות קטנה של לקוחות נאמנים שיעבירו את הבשורה מפה לאוזן? יש לקחת בחשבון את המשפך השיווקי ולהבין מי קהל היעד ואיך ניתן להגיע אליו – דרך רשתות חברתיות, שורת החיפוש של גוגל, אולי דרך ניוזלטרים לרשימת תפוצה?

השלב הבא הוא רישום בגוגל עסקים, כי גוגל היא ענקית פרסום ואם אתם לא שם, אתם לא קיימים.
בזכות הרישום, כל אדם שמקליד את שם העסק ימצא אותו בתור התוצאה הראשונה ואף יקבל מס׳ טלפון עם כפתור חיוג ומפת מיקום העסק.

לאחר מכן כדאי לעשות קידום אורגני, כלומר לא ממומן, לאתר, שיכול לתת תוצאות טובות יותר מקידום ממומן בתנאי שנעשה נכון ובוצעה אופטימיזציה לגוגל, כלומר התאמת האתר למנועי החיפוש. מה זה אומר?
שכל הדפים והתמונות של האתר יכילו תיאורים ומילות מפתח שידברו בשפה שגוגל יודעת לקרוא. גם אם אתם לא זקוקים לקידום אורגני, תדאגו שמי שבונה לכם את האתר יבצע אופטימיזציה שאולי תשרת אתכם בעתיד. ­­

אם אתם כבר בשוונג...

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?