נעים מאוד
חגית רמז דמתי
פסיכולוגית אתרים
עכשיו באים?
אשמח לקפה / בשבילי רק מים
נעים מאוד
חגית רמז דמתי
פסיכולוגית לאתרים
עכשיו באים?
אשמח לקפה / בשבילי רק מים

בניית אתרים שמייצרים מכירות

חברת WebtheNet, חברה לבניית אתרים, החלה את דרכה בשנת 2010 כסטודיו חי, בועט, מעצב ובונה אתרים לחברות וארגונים שרוצים להקים נכסים דיגיטליים מדויקים ברשת האינטרנט, אחרי הכל 13 שנות ניסיון בתחום לא הולכים ברגל 🙂
את הסטודיו שלנו הקימה אשת המיתוג, חגית דמתי, מעצבת אתרים אשר זכתה על ידי הלקוחות לכינוי "פסיכולוגית לאתרים".
חגית דמתי היא מומחית בתחום חוויית משתמש UX/UI הבלעדית של כל הפרוייקטים. אצלנו לא תהיו החיקוי הטוב ביותר של המתחרה המוביל, אלא תהיו המתחרה המוביל בפני עצמכם!
אנחנו גם לא מצפים מכם לבוא עם רעיונות או לחשוב יותר מידי – אחרי שנשב לאספרסו, הפוך או כל סוג אחר של קפה ונכיר אתכם היטב, החשיבה מחוץ לקופסה- עלינו!
עוד משנת 2010 WebtheNet חברה לבניית אתרים מנצחת באלגנטיות על כל פרויקט ויוצרת שפה ויזואלית שנוגעת. חגית וצוותה קשובים לדרישות הלקוח, מפזרים צבעים, רעיונות יצירתיים מחוץ לקופסה ומטפחים קווים לדמותם של מותגים גדולים וקטנים.

צוות WebtheNet מונה מעצבי אתרים, מעצבים גרפיים, מתכנתים ואנשי שירות מהטובים בענף, המלווים כל לקוח משלב האפיון ועד להשקה המרגשת של הפרויקט. מטרתם להעביר למשתמשים את אופי וייחודיות המותג על ידי מסרים מדויקים המתכתבים עם העידן המודרני, אנימציות מונפשות, פיצ'רים ייחודיים, טכנולוגיות פורצות דרך ועיצובים גרפים המטשטשים את הגבול בין המציאות לדמיון.

בחלוף השנים סטודיו WebtheNet חברה לבניית אתרים ליוותה מאות פרויקטים מובחרים, כאשר כל פרויקט טופל בקפידה על ידי חגית מייסדת הסטודיו, כאילו היה בן יחיד.
בסטודיו מעצבים, מאפיינים ובונים אתרי תדמית, דפי נחיתה, חנויות מסחר, פיתוח אתרים מ-0 ועיצוב אפליקציות ותוכנות. את הפלטפורמה והעיצוב אנו מתאימים באופן אישי לפרויקט, ועובדים עם הממשקים המובילים בעולם כדוגמת פלטפורמת קוד פתוח WordPress הנחשבת לטופ עולמית ומחזיקה ב – 42% מנתח השוק.

כדי לאפשר ללקוחות הסטודיו להתקדם לחזית הטכנולוגיה, צוות WebtheNet מתעדכן בכל החידושים בעולם העיצוב והתכנות במטרה להכניס לכל פרויקט חותם משלו בדמות טכנולוגיה או פיצ'רים מתקדמים המפתיעים את הגולשים. אנו מזמינים אתכם בעלי עסקים ליהנות מחדשנות בלתי מתפשרת המלווה בשירות אישי ואדיב מחגית וצוות הסטודיו. נתחיל בפגישת אפיון חמימה ונסיים עם תחושת סיפוק מופלאה.

עיצוב ובניית אתרים בחשיבה שיווקית מנצחת

WebtheNet חברה לבניית אתרים המספקת פתרונות אמיתיים לעיצוב ובניית אתרים למגוון רחב של עסקים. מאתרי תדמית, אתרים קטלוגים, אתרי מכירה ועוד. WebtheNet מלווה את לקוחותיה לכל אורך תהליך בניית האתר, מהתכנון הראשוני ואפיון האתר דרך בנייה ועיצוב האתר ועד לאחסון ופרסום האתר ברשת האינטרנט.

תהליך בניית אתר אינטרנט לארגון או לבית עסק מתחיל במחקר שוק של קהל יעד ומחקר מתחרים, כך אנו מתאימים לכל לקוח את העיצוב והתדמית הממתגים את הלקוח בצורה השיווקית שמותאמת לקהל לקוחותיו.
בניית אתר בעל עיצוב מרשים ומיתוג ייחודי היא המפתח להטבעת חותם על אלפי הלקוחות הפוטנציאלים שלך ברשת. האתרים נבנים במערכת וורדפרס, המערכת המתקדמת בעולם לבניית אתרים. האתרים שלנו נבנים בהתאמה אישית, רספונסיביים ועומדים בתקנות הנגישות וההתאמה למובייל.

לא סתם להיות שם כי צריך…
להיות שם עם חווית משתמש מנצחת ולהשאיר את הרושם הנכון!

עיצוב גרפי עם חווית משתמש נכונה הוא חלון הראווה של העסק. החומרים הגראפיים חייבים להיות חקוקים היטב בראשיהם של לקוחות, ספקים ועסקים אחרים בצורה הטובה והנכונה ביותר. השפה הויזואלית שמקדמת את השיווק שלך חייבת להיות עקבית ובעלת מראה נקי ומקצועי היוצר אמון אצל הלקוחות.

בשנים האחרונות עולם עיצוב האתרים עבר מהפכה מהיסוד וזאת בעקבות מהפכת המידע המקוונת ושיפורים טכנולוגיים אשר מאפשרים למעצבי האינטרנט לעצב ביד חופשית יותר עם הרבה פחות מגבלות טכנולוגיות.

כיום, חברות הבונות אתרי אינטרנט מבינות כי לצד כל מחלקת פיתוח טכני צריך לעבוד גם מעצב גרפי. מעצב המבין בעולם התוכנה והטכנולוגיות באינטרנט וכמובן בחווית משתמש.
שילוב מנצח זה קיים באתרים שאנחנו בונים. שילוב של עיצוב מקצועי מותאם דיגיטל לצד פתרונות תכנים מתקדמים אשר יוצרים גם אתרים יפייפיים ומרשימים וגם נכונים טכנולוגית עם התאמה גבוהה למנועי החיפוש המובילים.

כיום הגולש הממוצע לא מקדיש יותר ממספר שניות לאתר. אם בכמה השניות הבודדות שהוא סרק את האתר, ולא מצא את שחיפש או שלא אהב את מה שהוא ראה, הוא פשוט יעזוב, דבר שפוגע גם בתדמית העסק וגם בקידום האתר באינטרנט! כלומר יש לך כמה שניות ספורות בלבד להרשים את הלקוח הפוטנציאלי והעיצוב והתאימות לתרבות הגלישה הם אלה שיגרמו לו להישאר ולחקור את האתר.

כיום אין כמעט אף חברה בעולם אשר אין לה אתר אינטרנט משל עצמה. אף חברה גדולה כקטנה לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מחוץ לאוטוסטרדת המידע. אך בדיוק כמו שהקמת אתר אינטרנט עם חווית משתמש מנצחת היא קריטית לאסטרטגיית השיווק של העסק שלך, איכות ונראות האתר היא קריטית אף יותר. האתר חייב ליצור תדמית נכונה של העסק האתר יהיה ברמה נמוכה, ככה תתפס גם תדמיתו של העסק…
אנחנו אוהבים אתגרים, אך באותה נשימה גם פרפקציוניסטים, כיאה לעולם הדיגיטל הדרשני. בואו לצאת אתנו למסע מרתק לשדרוג נראות העסק שלכם ברשת, צרו איתנו קשר!
קראו עוד +
לקוחות שבחרו נכון
22שנה
מאות הפרוייקטים
עושים את שלהם
22שנה
מעל 300 פרוייקטים
עושים את שלהם
תנסו להיזכר...
כמה פעמים
בניתם
אתר?
מבטיחה לכם שזו הפעם האחרונה
דברו איתנו
מקסימום הפעם תצליחו בגדול!!

לא כדאי שלפחות תקבלו ייעוץ מקצועי

לפני שאתם קופצים ראש
לג’ונגל שקיים בתחום הדיגיטלי?