‬ >





* שם מלא:
* אימייל:
* טלפון:
Captcha



 


  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר

חגית דמתי עיצוב אתר

עיצוב אתרים מקיף מיומנויות שונות ותחומים בייצור ותחזוקה של אתרי אינטרנט.
 האזורים השונים של עיצוב אתרים כוללים עיצוב גרפי האינטרנט; עיצוב ממשק; authoring,
 כולל קוד סטנדרטי תוכנה קניינית; עיצוב חוויית המשתמש; אופטימיזציה של מנועי חיפוש.
לעתים קרובות אנשים רבים יעבדו בצוותות מכסי היבטים שונים של תהליך העיצוב, 
על אף שחלק מהמתכננים יכסו את כולם. [1] עיצוב אתרי המונח משמש בדרך כלל כדי 
לתאר את תהליך העיצוב נוגע החזיתי (בצד לקוח) עיצוב של אתר אינטרנט כולל את כתיבת סימן.
 עיצוב אתרים חופף בחלקת הנדסת אינטרנט בהיקף הרחב יותר של התפתחות אינטרנט.
 מעצבי אתרים צפויים להיות בעלי מודעות שימושיות ואם תפקידם 
כרוך ביצירת לסמן מכן הם צפויים גם להיות מעודכנים עם הנחיות נגישות באינטרנט.
בשנת 1989, בזמן שעבד בסרן טים ברנרס-לי הציע ליצור פרויקט היפרטקסט גלובלי,
 אשר מאוחר יותר נודע בשם ה- World Wide Web. במהלך 1991 כדי 1993 ה- World Wide Web נולד.
 דפי טקסט בלבד ניתן לצפות באמצעות דפדפן מצב אונליין פשוט. [2] בשנת 1993 מארק אנדרסן ואריק בינה,
 יצרו את דפדפן הפסיפס. בזמנו היו דפדפנים, אולם רובם היו יוניקס מבוססים ובאופן טבעי טקסט כבד. 
לא היה שום גישה משולבת אלמנטי עיצוב גרפיים כגון תמונות או צלילים. 
דפדפן הפסיפס שבר עובש זה. [3] W3C נוצר באוקטובר 1994 כדי "להוביל את ה- World Wide Web 
כדי מלוא הפוטנציאל שלה על ידי פיתוח פרוטוקולים משותפים מקדמי האבולוציה שלה ולהבטיח מבצעיות שלה.
" [4] זו רתיעה מפני חברה אחת מ משתלט שפת דפדפן ותכנות תקינים, 
אשר יכול שינתה את ההשפעה של ה- World Wide Web בכללותה.
 ה- W3C ממשיך לקבוע סטנדרטים, אשר יכול היום לראות עם JavaScript.
 בשנת 1994 אנדריסן נוצר קורפ התקשורת כי מאוחר יותר נודע בשם נטסקייפ,
 דפדפן 0.9 Netscape. נטסקייפ נוצר תגי HTML משלה מבלי להתייחס לתהליך
 אמות המידה המסורתי. לדוגמא, Netscape 1.1 כוללים תגיות לשינוי צבעי רקע 
עיצוב טקסט עם שולחנות בדפי אינטרנט. במהלך 1996 כדי 1999 מלחמת הדפדפנים התחילה,
 כמו מיקרוסופט ונטסקייפ נלחמו על שליטת דפדפן אולטימטיבית. במהלך תקופה זו 
היו רבים טכנולוגיות חדשות בתחום, בעיקר גיליונות סגנון מדורגים, JavaScript, ו- Dynamic HTML.
 בסך הכל, תחרות הדפדפן אכן הביא יצירות חיוביות רבות ועזרה עיצוב אתרים להתפתח בקצב מהיר.
עיצוב שיווק ותקשורת
שיווק ועיצוב תקשורת באתר אינטרנט יכולים לזהות מה עובד עבור קהל היעד שלה. 
זו יכולה להיות קבוצת גיל או גדיל מסוים של תרבות; ובכך המעצב יכול להבין את המגמות של הקהל שלה. 
מעצבים עשויים גם להבין את סוג האתר הם מתכננים, משמעות, למשל, כי (B2B) Business-to-business 
שיקולי עיצוב אתר עשויים להיות שונים באופן משמעותי מאתר אינטרנט צרכן ממוקד, כגון אתר קמעונאית או בידור. 
בחינה קפדנית עשויה להתבצע על מנת להבטיח כי האסתטיקה או העיצוב כללי של אתר לא מתנגשת 
עם הבהירות והדיוק של התוכן או קלויות ניווט אינטרנט, [10] ובמיוחד על אתר B2B. 
מעצבים עשויים לשקול גם את המוניטין של בעל או עסק באתר מייצג לוודא שהם מצטיירים לטובה.
עיצוב חוויית המשתמש ועיצוב אינטראקטיבי
הבנת משתמש של התוכן של אתר אינטרנט תלויה לעתים קרובות הבנת משתמשים של איך עובד האינטרנט.
זהו חלק מעיצוב חוויית המשתמש. חוויית משתמש קשורה פריסה, הנחיות ברורות וסימון באתר. 
כמה טוב משתמש מבין איך הם יכולים לקיים אינטראקציה באתר עשויה להיות תלויה גם על עיצוב אינטראקטיבי של האתר.
 אם משתמש רואה את התועלת של האתר, הם נוטים יותר כדי להמשיך להשתמש בו. משתמשים שאינם מיומנים 
ובקיא עם שימוש באתרי אינטרנט עלולים למצוא ייחודי יותר, אך פחות אינטואיטיבי או פחות ממשק אתר ידידותי 
למשתמש שימושיים בכל זאת. עם זאת, משתמשים עם ניסיון פחות נוטים פחות לראות את היתרונות או 
השימושיות של ממשק האתר פחות אינטואיטיבי. זה שמניע את המגמה של חוויית משתמש אוניברסלי
 יותר וקלות גישה להתאים למשתמשים רבים ככל האפשר ללא קשר מיומנות המשתמש. [11] חלק ניכר בעיצוב חוויית משתמש ועיצוב אינטראקטיבי נחשבים בעיצוב ממשק משתמש.
פונקציות אינטראקטיביות מתקדמות עשויות לדרוש תוספות אם לא מתקדמות קידוד כישורי שפה. 
בחירה אם או לא להשתמש אינטראקטיביות הדורשת תוספות היא החלטה קריטית בעיצוב חוויית משתמש.
 אם התוספת לא באה מותקנת מראש עם רוב הדפדפנים, יש סיכון שהמשתמש יצטרך לא יודע איך או הסבלנות
 להתקין תוספת רק כדי לגשת לתוכן. אם הפונקציה דורשת מתקדמי קידוד כישורי שפה, זה יכול להיות יקר מדי 
או זמן או כסף לקוד בהשוואה לכמות של שיפור הפונקציה תוסיף את חוויית המשתמש. יש גם סיכון כי מתקדם
 אינטראקטיביות עשויה להיות בקנה אחד עם דפדפנים ישנים או תצורות חומרה שונה. פרסום פונקציה 
זה לא עובד בצורה אמינה הוא פוטנציאל חמור יותר עבור חווית המשתמש מאשר להרוויח שום ניסיון. 
זה תלוי קהל היעד אם זה עשוי להיות נחוץ או שווה שום סיכונים.
פריסת דף
חלק עיצוב ממשק המשתמש מושפע איכות פריסת העמוד. לדוגמא, מעצב יכול לשקול אם את פריסת העמוד של האתר צריכה להישאר 
עקבית על דפים שונים בעת תכנון הפריסה. רוחב עמוד פיקסל יכול גם להיחשב חיוני ליישור אובייקטים בעיצוב הפריסה.
האתרים הפופולריים ביותר ברוחב קבוע בדרך כלל יש רוחב הזהה הסט כדי להתאים את חלון הדפדפן הפופולרי ביותר הנוכחי,
 על רזולוציית המסך הפופולרית ביותר הנוכחית, על גודל הצג הפופולרי ביותר הנוכחי. מרבית הדפים הם גם מרכז מזדהה עבור חששות של אסתטיקה במסכים גדולים יותר. [12]
פריסות נוזל גדלו ב פופולרי בסביבות 2000 כחלופת פריסות מבוססות HTML שולחן והעיצוב מבוסס רשת בשני עיקרון
 עיצוב עימוד וב קידוד טכניקה, אבל היו איטיים מאוד להיות מאומץ. [הערת 1] זה היה משיקולים של מסך קריאה בגדלי 
חלונות מכשירים שונים אשר יש מעצבים על שום שליטה. בהתאם לכך, עיצוב עשוי להיות שבור למטה לתוך יחידות 
(סרגלי צד, חוסם תוכן, שטחי פרסום מוטבעים, באזורי ניווט) הנשלחות לדפדפן ואשר יהיה מצוידת לתוך חלון הראווה על ידי הדפדפן,
כמיטב יכולתה. כדפדפן אינו מזהה את הפרטים של המסך הקורא (גודל חלון, ביחס לגודל גופן חלון וכדומה) 
הדפדפן יכול לבצע התאמות פריסה ספציפית למשתמש פריסות נוזלות, אבל לא פריסות ברוחב קבוע.
למרות תצוגה כזו עשויה לעתים קרובות לשנות את המיקום היחסי של יחידות תוכן גדולות, 
סרגלי צד עשוי להיות עקור מתחת לטקסט גוף ולא לצד זה. זוהי תצוגה גמישה יותר פריסה בקידוד קשיח רשת המבוססת שאינו מתאימה החלון המכשיר.
 בפרט, את המיקום היחסי של בלוקי תוכן עשוי להשתנות תוך השארת התוכן בתוך הבלוק המעושה. זה גם מצמצם את הצורך של המשתמש אופקי לגלול את הדף.
עיצוב אתרים גמיש הוא גישה חדשה, המבוססת על CSS3, ו ברמה עמוקה יותר של המפרט על כל מכשיר בנפרד בתוך גיליון הסגנונות של הדף באמצעות שימוש משופר של שלטון @media CSS.
עיצוב בית
מומחים שימושיות, כולל ג'ייקוב נילסן וקייל סוסי לעתים קרובות הדגישו עיצוב הבית להצלחה האתר וקבע כי הבית הוא הדף החשוב ביותר באתר. 
 עם זאת מתרגלים לתוך שנות ה -2000 היו החלתי לגלות כי מספר גדל והולך של תנועה באתר היה עוקף את הבית, הולך ישירות לדפי תוכן הפנימיים דרך מנועי חיפוש, 
לגיליונות ועדכוני RSS. [20] מוביל מתרגלים רבים לטעון כי לדפי הבית הם פחות חשובים ממה שרוב האנשים חושבים. 
ג'ארד Spool טען ב -2007 כי בדף הבית של האתר היה למעשה את הדף החשוב לפחות באתר. 
בשנת 2012 ו -2013, קרוסלות (המכונות גם 'מחוונים' ו 'סיבוב באנרים') הפך אלמנט עיצוב הפופולרי ביותר בדפי בית,
 המשמש לעתים קרובות, כדי להפגין את כל תכונות או תוכן אחרון במרחב מצומצם.
מתרגל רב טוענים כי קרוסלות מהוות אלמנט עיצובי יעיל ולפגוע אופטימיזציה של מנועי חיפוש של אתר ו usabilit

למה בכלל אנחנו צריכים עיצוב אתר?
למה להשקיע הרבה כסף,זמן יקר,ועוד דברים וכל זה רק בשביל עיצוב אתר.
אכן זאת שאלה טובה מאוד למה באת צריך שהאתר שלנו יהיה מעוצב בצורה יחודית,
אתר ששונה מכולם,לא סתם עוד אתר שנראה כמו כולם,אחרי הכל יש מיליונים של אתרים
מה זה משנה אם האתר שלי יהיה מעוצב או לא,אנחנו עכשיו נענה לכם על כל השאלות
השאלה,למה צריך בכלל עיצוב אתר,ומה הוא נותן ומה היתרון שלו.

למה בכלל צריך עיצוב אתר?

עיצוב אתר הוא דורש מיומנות שונות בתחום הגרפיקה,גרפקיאית מנוסה ובעלת
ניסיון רב,תגיע מהר עם הלקוח לאותו קו עיצובי שהוא דורש,עם הניסיון בעיצוב אתר
לומדים להבין את התפיסה של הלקוח,ואיך הוא רוצה שהאתר שלו יראה ואיך הוא יעוצב,
כיום יש מאות מיליוני אתרי אינטנט,למה אנחנו צריכים לעשות את שלנו יחודי,ולמה צריך
להשקיע בכלל בעיצוב אתר,התשובה היא להיות יחודים,כאשר האתר שלנו יותר 
יפה מכל שאר האתרים האחרים פה יש לנו יתרון גדול,כמו בכל תחום כאשר אנחנו 
באים לרכוש מוצר או שירות,חשוב לנו הניקיון,הסדר לדוגמא אם נכנס לחנות 
לרכוש מוצר והכל שם מבולגן ולא מסודר,זה יוציא לנו את החשק לרכוש בחנות הזאת
בדיוק אותו דבר קורה עם האתר אינרטנט שלנו,אם הוא מעוצב בצורה יחודית,
ונראה עשיר ויחודי,זה עושה לגולש רצון להשאר באתר,ואף לרכוש את המוצר
או את השירות שאנחנו מציאים לו,לכן חשוב מאוד להשקיע בעיצוב אתר.

איך בוחרים גרפיקאית שתבצע לנו עיצוב אתר?

בחירת איש המקצוע עבור עיצוב אתר,הוא הדבר החשוב ביותר
אם אנחנו בוחרים גרפיקאית שלא חושבת באותו ראש כמו שלנו,
אנחנו נמצא את עצמנו מתווכחים איתה,ובסוף התוצאה לא תהיה
בדיוק כמו שרצינו,כמו שראינו את האתר בראש שלנו כל הזמן הזה,
לכן חשוב מאוד כאשר אנחנו עושים בחירה של מעצב אתרים,
ראשית לבדוק את תיק העבודות,ולראות אם אנחנו מתחברים
לסגנון העיצוב של הגרפיקאית,זה ידוע שלכל גרפיקאי יש 
סגנון עיצוב שונה,ואם נלך ל2 גרפיקאים שונים,יכול להיות מאוד
שנקבל 2 תוצאות שונות לגמרי,לכן מאוד חשוב לראות
שאנחנו מתחברים לעיצוב,הגרפקיאי עוד לפני שאנחנו,
בוחרים אותו עבור עיצוב האתר שלנו,זה השלב הראשון
ברגע שיש את החיבור הראשוני,אפשר ליצור קשר עם 
המעצב אתרים,ולראות אם יש כימיה בדיבור ואם אנחנו 
מתחברים עם המעצבת אתרים,אז כדאי לקבוע פגישה
ראשונה,ואז להתחיל לדבר על עיצוב האתר שלנו.

כמה צריך לעלות עיצוב אתר?

מחיר של עיצוב אתר משתנה על פי סוג העיצוב,
יש מספר סוגי אתרים,האתר הראשון הוא אתר תדמית
שהוא האתר הקטן ביותר והפשוט ביותר,שעלותו היא גם 
הזולה ביותר,האתר הזה משמש בתור תדמית לעסק ומשמש
בעיקר,רופאים,רואי חשבון,ועוד אנשים מסוג המקצועות
שרק צריכים לתת מידע באתר על העסק שלכם,כמו שאמרנו
זה האתר הזול ביותר,והעיצוב שלו די פשוט בלי יותר סיבוכים.
הסוג של האתר השני הוא אתר מכירתי משולב תדמיתי,
האתר הזה דורש עיצוב קצת יותר יחודי,יש לעצב את הדפים
עבור המוצרים,את הקטלוגים עבור המוצרים שנמכרים באתר
פה יש עבודת עיצוב הרבה יותר גדולה מהעיצוב באתר 
התדמיתי,לכן המחיר של עיצוב אתר כזה יעלה יותר
מעיצוב אתר תדמיתי,וקם יקח יותר זמן לבנות את האתר
וגם לעשות לו עיצוב.
האתר השלישי הוא אתר שהוא חנות,זה אומר שאפשר לבצע
רכישה און ליין,לדוגמא כמו וואלה שופס,ועוד אתרי מכירות
באתר כזה,יש הרבה השקעה בגרפיקה,ולכן זה יהיה עיצוב
אתר היקר ביותר מבין ה3,פה יש צורך לעצב את דפי המוצרים,
את התמונות שבהם מופיעות המוצרים,העבודה היא פה מרובה
ולכן המחיר יהיה בהתאם.