מאמרים

קידום אורגני או ממומן

גוגל הוא המנוע חיפוש המועדף ברוב מוחלט. ועובדה זו תקפה במיוחד לישראל, כ-80% מהישראלים מחוברים לאינטרנט, וכ-80% מהישראלים שמחוברים לאינטרנט משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש המרכזי שלהם.

כניגשים למנוע החיפוש של גוגל וכותבים מילות חיפוש, ישנם שתי סוגים של תוצאות חיפוש, הראשונה היא התוצאות הממומנות והשנייה היא תוצאות אורגניות.
התוצאות ממומנות הם של בעלי אתרים אשר משלמים לגוגל סכום חודשי לא קטן בשביל להיות במקומות ראשונים, החלק של התוצאות הממומנות צבוע בראש עמוד החיפוש בצבע רקע כתמתם ומכיל בין 2-4 תוצאות ושאר האתרים ששילמו לקמפיין ממומן מופיעים בעמודה השמאלית של תוצאות החיפוש.
תוצאות החיפוש האורגניות תופסות את החלק המרכזי של יתרת עמוד החיפוש, תוצאות אלו נקראות אורגניות מהכוונה שהם תוצאות טיבעיות העולות בהקלדת מילת חיפוש, כלומר אין שום דרך כספית להגיע למקומות ראשונים בתוצאות אורגניות חוץ בקידום אורגני מקצועי.

תוצאות אורגניות הם בעצם המלצת גוגל על אתרכם כמתאים ביותר למילות החיפוש שלכם ללא שום התערבות כספית כלומר גוגל רוצה למצוא עבורך בדיוק את מה חיפשת. המטרה שלו היא להציג לגולש בדיוק את מה שהוא חיפש. אז בשביל שגוגל יציג את האתר שלך בעמוד הראשון – אתה צריך לדאוג שהאתר שלך יהיה בדיוק מה שהגולשים מחפשים, או במילים אחרות – כמה שיותר רלוונטי למילות מפתח.

גוגל מציג בצורה נכונה ומדוייקת את מה שהגולש מחפש ונותן לו חוץ מתוצאות ממומנות גם תוצאות אורגניות, לא סתם 80% מהגולשים ממשיכים להשתמש בגוגל כמנוע החיפוש המעודף עליהם… כי הוא בעצם חוסך לגולש זמן בהצגת תוצאות רלוונטיות לחיפושם.

מה ההבדל בין קידום אורגני וקידום ממומן?
מנהלי אתרים רבים ברשת שוקלים אם לפרסם את אתר האינטרנט שלהם באמצעות אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש או מסע פרסום קידום ממומן (תשלום מוגדר לכל הקלקה לקישור שמוביל לאתר).
קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו…

קידום ממומן (Pay-Per-Click):
יתרונות:

 מודעות מסע פרסום קידום ממומן מקלות בתהליך בדיקת מילות מפתח ועמודי נחיתה שונים.
 קבלת תוצאות בזמן אמת – כל עוד אתה משלם עבור כל הקלקה, אתרך יקבל תוצאות מיידיות.
 אפשרות לעצור את הקידום הממומן בכל זמן, ברגע שתפסיק לשלם האתר שלך מידית יפסיק להופיע.
 מודעות ממומנות הן נוחות במיוחד עבור הצעות מוגבלות בזמן, כמו סיילים של סוף עונה או מבצע חד-פעמי.

חסרונות:
 קליקים שנלחצו בזדון ע"י מתחרים יכולים להוות בעיה. לא כל מי שמקליק על הקישורים הם לקוחות אפשרים.
 פרסום Pay-Per-Click עלול להיות יקר מאוד אם אתה קובע מילות מפתח לא מתאימות, או אם לא מחשבים את התקציב המקסימלי לקמפיין הקידום כמו שצריך.
 לאחר שנגמר התקציב היומי שהקצבת לקמפיין האתר שלך מפסיק להופיע עד ליום המחרת…. ואז אתה מפסיד לקוחות המחפשים את שירותיך.
 קהל הגולשים די חשדן לגבי אתרים המפורסמים כקמפיין ממומן ובדרך כלל מעדיף לגשת לאתרים שמקדומים באופן אורגני.

קידום אורגני
יתרונות:
 זרם המידע דרך תוצאות מנועי חיפוש הוא לגמרי חינם, ונותן תוצאות טובות אם האתר בנוי כהלכה וידידותי למנועי חיפוש.
 קידום אורגני טוב, במנועי החיפוש מבטיח תוצאות לטווח ארוך.
 אחרי האופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, אתה יכול להשתמש בתקציב שלך עבור דברים אחרים, והאתר עדיין יעבוד בצורה משביעת רצון, וישיג תוצאות טובות .
 מספר גדול של לקוחות ותוצאות חיפוש רבות אינם מהווים בעיה,להיפך ככל שתופיע ביותר תוצאות חיפוש ויהיו לאתר יותר כניסות – מה טוב.

חסרונות:
 קידום אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש: יכול להמשך הרבה זמן יחסית עד לתוצאות בפועל, במיוחד לדומיינים חדשים ברשת.

אז במה לבחור? קידום ממומן או אורגני?
בחברת WebtheNet  אנו מבצעים את שתי שיטות הקידום, אין שום מניעה להשתמש בשניהם במקביל, לאתרים חדשים אנו ממליצים להשתמש בקידום ממומן תחילה במקביל לקידום אורגני, עד שהקידום האורגני יציג תוצאות.
בעצם לכל אחד משיטות הקידום יש את היתרונות והחסרונות שלו והחשיבות שלהם תלויה באסטרטגיות השיווק של עסקים שונים.

חברת WebtheNet מתמחה בקידום אורגני בגוגל ובשאר מנועי החיפוש הגדולים והיא עושה זאת שנים ע"י שימוש בשיטות שמטרתם שיפור הרלוונטיות, איכות והפופולריות של האתר שלכם באינטרנט והיא מגובה במערכת ניהול תוכן ידידותית למנועי חיפוש העושה את עבודת הקידום בצורה איכותית ונכונה.

קידום אורגני הוא אומנם תהליך ארוך ומתמשך, אך אם הוא מתבצע ע"י מקצוענים הוא מצליח ליצור לאתר מעמד של קבע כאתר המופיע בין התוצאות החיפוש הראשונות.
התוצאות של קידום אורגני הם לטווח הרחוק, ובחישוב כלכלי עולה באופן משמעותי הרבה פחות.העלות הכספית מול התוצאה היא לטובת הקידום האורגני כי ברגע שהגעתם לעמוד הראשון בגוגל ע"י קידום אופטימיזציה, זה לא משנה כמה פעמים יקליקו אל האתר שלכם דרך המילת מפתח זה לא יעלה לך כלום והאתר שלכם ישאר במיקום גבוה כל עוד תמשיכו להשקיע בקידום אורגני מקצועי.

לצורך כך אתה צריך לבחור אופטימייזר מקצועי אשר יארגן את האתר שלך בצורה הטובה ביותר אם אתה מעוניין להיות מדורג גבוה במנועי החיפוש השונים.
יחד עם זאת צריך לזכור דבר בסיסי: קידום אתרים אורגני אינו מיועד למי שמעוניין להשיג מטרות בטווח הקצר בלבד, למשל פרסום קמפיין על מבצע הוזלות המתקיים בימים ספציפים או מבצעי סוף עונה, לכן שילוב של שתי שיטות הקידום מומלצים לפי תקציבים ומטרות שיווק.

חברת WebtheNet מנהלת עבורכם גם את הקמפנים ממומנים במנועי חיפוש, בודקת שאכן מודעות הקמפיינים מנוצלות בצורה נאותה ודואגת שתקבלו תמורה הגונה לכספיכם ומדי חודש אף מגישה ללקוחותיה דוחו"ת של התקדמות האתר.
בחברת WebtheNet עיצוב אתרים תמצאו את כל מכלול שירותי השיווק והפרסום באינטרנט, הכל בהתאם לצרכיו של הלקוח והגדרת מטרותיו…

כתבות נוספות

אפיון אתר נכון

איך עושים איפיון נכון לבניית אתר אינטרנט?   הרבה פעמים שבאים לבנות אתר הנטיה היא פשוט לאסוף חומרים מכל הבא ליד מבלי לעשות סדר מחשבתי מה בכלל אנחנו רוצים להציג באתר שלנו. אתר הבית שלנו הוא בעצם חלון הראווה של העסק ולכן מסמך אפיון אתר הוא אחד מאבני היסוד לעיצוב ובניית אתרים מוצלחים. כמו שלא קרא עוד

כמה עולה לבנות אתר?

בניית אתרים מחירון – יש כזה דבר? כמה עולה עיצוב אתר?   שאלת השאלות שפותחים עסק חדש היא כמה באמת עולה לבנות אתר? ואחרי שמשוטטים ברחבי האינטרנט יוצאים ממש מבולבלים קשה להבין למה יש פערים כל כך גדולים בין ספק לספק? השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה איזה עסק אתם רוצים לפתוח ואיזה קרא עוד

בחירת שם לעסק

בחירת שם לעסק   בחירת שם לעסק זהו המפגש הראשוני של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק שלך הלקוח מגבש עמדה ראשונית לא מבוססת עדיין – אבל חורצת גורלות שם לעסק, או שם למוצר, מעביר עולם שלם של תחושות, ערכים ומסרים שיווקיים במילה אחת או צירוף של 2 מילים בודדות ולכן חשוב לבחור את השם הנכון למה חשוב לשים קרא עוד

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק   אחד הכלים כיום למיתוג העסק הוא בניית דף עסקי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע. בעידן הנוכחי, מיתוג נכון של העסק צריך לכלול בנוסף לאתר הרשמי גם דף עסקי מעוצב בפייסבוק אשר יהיה מעניין, נגיש, נוח וידידותי למשתמש. קרא עוד

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים על מנת להביא גולשים רבים לאתר, כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב האתר. כיצד ניתן לעשות זאת? אחת הדרכים בהן ניתן לעשות זאת היא להסתכל מה קורה אצל המתחרים. התבוננות אצל המתחרים יכולה לסייע לכם לעצב את האתר שלכם ולגרום לגיוון. אין ספק כי אתר אשר נראה טוב ומעניין יותר יסייע לכם למשוך גולשים. לשאלה קרא עוד

בניית אתרים מותאמים לניידים

בניית אתרים מותאמים לניידים   בשנים האחרונות נראה כי האינטרנט נחשב לאחד הכלים החשובים ביותר אשר מסייעים לשיווק העסק. אם יש לכם עסק, הרי יש חשיבות רבה להשקיע באתר. השקעה באתר הינה השקעה אשר תאפשר לקהל הלקוחות שלכם לראות מי אתם. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, כיום ניתן לעשות שימוש במגמות השונות בשוק ולהתאים אותם להתנהגות הגולשים. קרא עוד

קידום אורגני או ממומן

גוגל הוא המנוע חיפוש המועדף ברוב מוחלט. ועובדה זו תקפה במיוחד לישראל, כ-80% מהישראלים מחוברים לאינטרנט, וכ-80% מהישראלים שמחוברים לאינטרנט משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש המרכזי שלהם. כניגשים למנוע החיפוש של גוגל וכותבים מילות חיפוש, ישנם שתי סוגים של תוצאות חיפוש, הראשונה היא התוצאות הממומנות והשנייה היא קרא עוד

לא סתם להיות שם כי צריך

לא סתם להיות שם כי צריך להיות שם ולהשאיר את הרושם הנכון!   עיצוב גרפי נכון הוא המראה המקצועית של העסק. החומרים הגראפיים חייבים להיות חקוקים היטב בראשיהם של לקוחות, ספקים, ועסקים אחרים בצורה הטובה והנכונה ביותר. השפה הויזואלית שמקדמת את השיווק שלך חייבת להיות עקבית ובעלת מראה נקי ומקצועי היוצר אמון אצל הלקוחות דבר קרא עוד

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים     חברת WebtheNet דואגת לבצע מחקר פלח שוק וניתוח קהל יעד עוד לפני הקמת האתר. מחקר שאומר לנו מי הם השחקנים הנוספים בקטגוריה זו? מי הם המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלהם? מה נפח השוק אליו פונה האתר? האם האתר שלכם יביא משהו חדשני שאין לאחרים? והשאלה הנשאלת היא… איך אנחנו משכנעים קרא עוד

אתר מותאם, אתר רספונסיבי והגוגל שביניהם

אתר מותאם, אתר רספונסיבי והגוגל שביניהם   ביוני 2013, גוגל הודיעה על שינויים שיחולו בדירוגי האתרים במנוע החיפוש, אשר יושפעו מהיותו של אתר רספונסיבי לניידים. עם זאת, השינויים בוששו מלהגיע… ההערכה הייתה שגוגל מאפשרת לבעלי האתרים להתאים את האתרים שלהם לשינוי המתקרב. והנה, הזמן חלף, והשינוי אכן קורה! החל מה– 21 לאפריל 2015, גוגל תיתן קרא עוד
הצטרפו אלינו