מאמרים

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים

 

 

חברת WebtheNet דואגת לבצע מחקר פלח שוק וניתוח קהל יעד עוד לפני הקמת האתר.
מחקר שאומר לנו מי הם השחקנים הנוספים בקטגוריה זו?
מי הם המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלהם?
מה נפח השוק אליו פונה האתר?
האם האתר שלכם יביא משהו חדשני שאין לאחרים?
והשאלה הנשאלת היא…
איך אנחנו משכנעים את קהל היעד של העסק שהאתר שלכם זה בדיוק מה שהם מחפשים.

להגדיר את קהל היעד שלכם זה לא קל כמו שזה נשמע…. מה שהיה נכון לפני עידן האינטרנט שפניתם ללקוחות פרטיים לא בהכרך נכון לפלטפורמת האינטרנט. קהל יעד פרטי שמגיע ממודעות פרסום בעיתונים ומפליירים אולי כבר לא משרת את נפח ההכנסות בחברה.

לדוגמא אם איש מכירות של מוצרי ציוד למכוני כושר היה עובד מול לקוחות פרטיים שמגיעים אליו מפה לאוזן ומקים להם חדרי כושר קטנים וביתים ונותן להם שירות תיקונים ושידרוגים. לאיש ציוד הספורט בעצם אין רווח גדול מכיוון שקריאה לתיקון הליכון אחד או שידרוג סט משקולות הוא לא עבודה רצינית שמכניסה את הכסף הגדול.
לאחר מחקר שוק מקיף וסיעור מוחות בחברת WebtheNet נגיע למסקנה שאתר באינטרנט יביא לו את הלקוחות הגדולים באמת כמו חדרי כושר בקנטרי או מכוני כושר במלונות שיכניסו עבודה שמכניסה כסף רב במכירת הציוד ותחזוקתו השוטפת הרבה משום שמספר המשתמשים במכשירים גדל והשחיקה הדורשת תיקון עולה וכך ההכנסות של החברה גדל עם הגדרת קהל יעד המוגדרות קצת אחרת….

אחרי שהבנו והגדרנו בדיוק מי הם קהל היעד שלנו ומיהם האנשים שאנחנו צריכים לשכנע ביתרונות ובכדאיות של השירות אותו הלקוח מספק, חברת WebtheNet מקימה את האתר בפרמטרים אלו ודואגת לקדם את האתר למקומות בהם לא יהיה סיכוי למתחרים שלך…

חברת WebtheNet מבצעת מחקרי שוק כבר שנים ומומחית לאסרטגיות שיווק אינטרנטיות בכל הקטגוריות האפשריות וכשאתה בונה ומקדם אתרים עם בחברת WebtheNet אתה בידיים טובות והאתר שלך מביא תוצאות.

חברת WebtheNet לא נחה לרגע ולאחר הקמת האתר שלב חשוב להצלחתו באינטרנט הוא שלב מדידה וניתוח ביצועי האתר שלכם באמצעות תוכנת סטטיסטיקה. חשוב לדעת כיצד לנתח את המידע המגיע מתוכנות הסטטיסטיקה על מנת לשפר את האתר שלכם ולהביאו לתוצאות טובות יותר.

המטרה העקרית בהצלחת האתר היא לא הרבה כניסות אלא כניסות אכותיות שיגשימו את מטרת האתר. אם הגיעו הרבה גולשים לאתר שלך ואחרי דף או שתיים עזבו אז המטרה לא הושגה. כניסה איכותית היא של גולש המעוניין במה שיש לאתר להציע. חברת WebtheNet בוחנת את התנהגות המבקרים באתר מרגע שהגיעו אליו, על מנת לנתח באופן מדויק את יעילותו.

ככל שיגיעו לאתר שלכם יותר גולשים, כך הניתוח שתבצעו יהיה מדויק יותר. ככל שיש יותר תנועה לאתר שלכם חברת WebtheNet מנתחת באופן מדויק ומקיף יותר את התנהגות המבקרים בו ולכן עבודת הקידום אינה נפסקת לעולם.

אולי תתעניין גם ב: עיצוב אתרים וחווית משתמש

 

כתבות נוספות

אפיון אתר נכון

איך עושים איפיון נכון לבניית אתר אינטרנט?   הרבה פעמים שבאים לבנות אתר הנטיה היא פשוט לאסוף חומרים מכל הבא ליד מבלי לעשות סדר מחשבתי מה בכלל אנחנו רוצים להציג באתר שלנו. אתר הבית שלנו הוא בעצם חלון הראווה של העסק ולכן מסמך אפיון אתר הוא אחד מאבני היסוד לעיצוב ובניית אתרים מוצלחים. כמו שלא קרא עוד

כמה עולה לבנות אתר?

בניית אתרים מחירון – יש כזה דבר? כמה עולה עיצוב אתר?   שאלת השאלות שפותחים עסק חדש היא כמה באמת עולה לבנות אתר? ואחרי שמשוטטים ברחבי האינטרנט יוצאים ממש מבולבלים קשה להבין למה יש פערים כל כך גדולים בין ספק לספק? השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה איזה עסק אתם רוצים לפתוח ואיזה קרא עוד

בחירת שם לעסק

בחירת שם לעסק   בחירת שם לעסק זהו המפגש הראשוני של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק שלך הלקוח מגבש עמדה ראשונית לא מבוססת עדיין – אבל חורצת גורלות שם לעסק, או שם למוצר, מעביר עולם שלם של תחושות, ערכים ומסרים שיווקיים במילה אחת או צירוף של 2 מילים בודדות ולכן חשוב לבחור את השם הנכון למה חשוב לשים קרא עוד

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק   אחד הכלים כיום למיתוג העסק הוא בניית דף עסקי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע. בעידן הנוכחי, מיתוג נכון של העסק צריך לכלול בנוסף לאתר הרשמי גם דף עסקי מעוצב בפייסבוק אשר יהיה מעניין, נגיש, נוח וידידותי למשתמש. קרא עוד

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים על מנת להביא גולשים רבים לאתר, כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב האתר. כיצד ניתן לעשות זאת? אחת הדרכים בהן ניתן לעשות זאת היא להסתכל מה קורה אצל המתחרים. התבוננות אצל המתחרים יכולה לסייע לכם לעצב את האתר שלכם ולגרום לגיוון. אין ספק כי אתר אשר נראה טוב ומעניין יותר יסייע לכם למשוך גולשים. לשאלה קרא עוד

בניית אתרים מותאמים לניידים

בניית אתרים מותאמים לניידים   בשנים האחרונות נראה כי האינטרנט נחשב לאחד הכלים החשובים ביותר אשר מסייעים לשיווק העסק. אם יש לכם עסק, הרי יש חשיבות רבה להשקיע באתר. השקעה באתר הינה השקעה אשר תאפשר לקהל הלקוחות שלכם לראות מי אתם. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, כיום ניתן לעשות שימוש במגמות השונות בשוק ולהתאים אותם להתנהגות הגולשים. קרא עוד

קידום אורגני או ממומן

גוגל הוא המנוע חיפוש המועדף ברוב מוחלט. ועובדה זו תקפה במיוחד לישראל, כ-80% מהישראלים מחוברים לאינטרנט, וכ-80% מהישראלים שמחוברים לאינטרנט משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש המרכזי שלהם. כניגשים למנוע החיפוש של גוגל וכותבים מילות חיפוש, ישנם שתי סוגים של תוצאות חיפוש, הראשונה היא התוצאות הממומנות והשנייה היא קרא עוד

לא סתם להיות שם כי צריך

לא סתם להיות שם כי צריך להיות שם ולהשאיר את הרושם הנכון!   עיצוב גרפי נכון הוא המראה המקצועית של העסק. החומרים הגראפיים חייבים להיות חקוקים היטב בראשיהם של לקוחות, ספקים, ועסקים אחרים בצורה הטובה והנכונה ביותר. השפה הויזואלית שמקדמת את השיווק שלך חייבת להיות עקבית ובעלת מראה נקי ומקצועי היוצר אמון אצל הלקוחות דבר קרא עוד

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים     חברת WebtheNet דואגת לבצע מחקר פלח שוק וניתוח קהל יעד עוד לפני הקמת האתר. מחקר שאומר לנו מי הם השחקנים הנוספים בקטגוריה זו? מי הם המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלהם? מה נפח השוק אליו פונה האתר? האם האתר שלכם יביא משהו חדשני שאין לאחרים? והשאלה הנשאלת היא… איך אנחנו משכנעים קרא עוד

אתר מותאם, אתר רספונסיבי והגוגל שביניהם

אתר מותאם, אתר רספונסיבי והגוגל שביניהם   ביוני 2013, גוגל הודיעה על שינויים שיחולו בדירוגי האתרים במנוע החיפוש, אשר יושפעו מהיותו של אתר רספונסיבי לניידים. עם זאת, השינויים בוששו מלהגיע… ההערכה הייתה שגוגל מאפשרת לבעלי האתרים להתאים את האתרים שלהם לשינוי המתקרב. והנה, הזמן חלף, והשינוי אכן קורה! החל מה– 21 לאפריל 2015, גוגל תיתן קרא עוד
הצטרפו אלינו