כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית

 

אין ספק שאתם מכירים את העסק שלכם כמו את כף ידכם, אתם שולטים בחומרים ומבינים בכל השירותים והמוצרים שהעסק מציע. אבל לעיתים הידע הזה לא מצליח לתרגם את עצמו לטקסט ענייני שימשוך את עיני הקורא או הגולש באתר.
אתר עסקי צריך להכיל שני סוגים של טקסטים, האחד – טקסט שיווקי והשני – תוכן כללי, כשלכל אחד מהם מטרה שונה.

תוכן שיווקי חייב להיות מאוד ברור, הלקוח צריך להבין מה מוכרים לו, מהי המטרה ומה השירותים שאתם מציעים. הלקוח ירצה להבין על אילו צרכים המוצר שלכם עונה לו ובעיקר ירצה שתהיו איתו כנים.
תוכן שיווקי שהוא מאוד מכירתי ודוחף, יפספס את המטרה, הלקוח יתבלבל, לא יסיים לקרוא את הטקסט ויעבור הלאה, לאתר הבא.
התוכן השיווקי שלכם צריך להיות קולח וענייני, מדבר ללקוח בגובה העיניים ובעיקר מניע לפעולה. כאשר כל התנאים הללו יתקיימו, אחוזי ההמרה באתר שלכם יעלו פלאים.

תוכן כללי ומאמרים יגרמו לגולשים לבלות זמן ממושך באתר שלכם, זהו הזמן שנדרש על מנת שהמותג שלכם ייחרט להם בזיכרון והם יחזרו אליו שוב ושוב.
אתר המאובזר במאמרים ותוכן משדר מקצועיות וניסיון, אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם מסר ברור של רצינות ואמינות ולהיות בטוחים שהם יבצעו את העסקה.
יתרון נוסף ומשמעותי של המאמרים הוא הקידום בגוגל, שימוש במילות מפתח בתוכן שלכם יאפשר לגוגל לסרוק אותו וכך יאפשר לכם לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית וממומנת.
קידום אתרים במנועי החיפוש הוא קריטי וישפיע משמעותית על כמות החשיפות והכניסות לאתר שלכם. אל תוותרו על מאמרים באתר שלכם ויפה שעה אחת קודם.
חברות רבות מעלות אתר עסקי לאוויר, עוד לפני שהוא כתוב כמו שצריך – בצורה זו האתר מפספס כניסות והמרות של לקוחות.

לעולם לא מאוחר מידי, אנחנו ב – WebtheNet  נסייע לכם לכתוב שלל מאמרים ותוכן שיווקי,
בכל נושא שהוא. נסו אותנו.

 

הצטרפו אלינו