מאמרים

דף עסקי בפייסבוק

 

אחד הכלים כיום למיתוג העסק הוא בניית דף עסקי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע. בעידן הנוכחי, מיתוג נכון של העסק צריך לכלול בנוסף לאתר הרשמי גם דף עסקי מעוצב בפייסבוק אשר יהיה מעניין, נגיש, נוח וידידותי למשתמש. אחד הכלים כיום למיתוג העסק הוא בניית דף עסקי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע.
בעידן הנוכחי, מיתוג נכון של העסק צריך לכלול בנוסף לאתר הרשמי גם דף עסקי בפייסבוק אשר יהיה מעניין, מושך וממותג.

למה חשוב לעשות דף עסקי בפייסבוק?
כיום פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם,והיא רק הולכת וגודלת מיום ליום, לפתוח דף עסקי בפייסבוק זה נותן לכם אופציה לחשוף את העסק שלכם,לאלפי גולשים ואפילו לעשרות אלפי גולשים, אם זה על ידי חיפוש בשורת חיפוש בפייסבוק את השירות שמחפשים,או על ידי שיתוף פוסטים ולייקים של חברים, הדף העסקי בפייסבוק יכול להביא הרבה לקוחות לעסק, לכן כאשר אתם בונים דף עסקי לפייסבוק רצוי מאוד לעשות אותו עיצובי ויפה,שיראה מקצועי וישדר גם מקצועיות.

מה ההבדל בין דף עסקי בפייסבוק לבין פרופיל פרטי?
הפרופיל הפרטי זה הפרופיל שיש לכל אחד מאיתנו, אפשר לפתוח פרופיל פרטי עם שם של עסק,אבל חברת פייסבוק מאתרת את החשבונות האלה וסוגרת אותם,
היא לא מאשרת לעסק להיות על פרופיל פרטי,לכן יש את האופציה של הקמת דף עסקי בפייסבוק,החסרון של הדף העסקי בפייסבוק זה שאי אפשר לתייג חברים,או לשלוח בקשות חברות החשיפה שלנו היא רק למי שעשה לנו לייק בעמוד הפייסבוק העסקי, לכן החשיפה היא מוגבלת,ופה פייסבוק הקימה את בדיוק כמו בגוגל,מודעות ממומנות עם תקציב.

האם כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק?
התשובה היא כמובן שכן,כל אחד לא משנה איזה עסק יש לו יכול לפתוח דף עסקי לייצג את העסק שלו,כמובן שרצוי שהדף יראה מקצועי,עם תמונות איכותיות ועיצוב מרשים,
אשר יתן לגולש אשר נכנס לדף העסקי,תחושה של יוקרה שהעסק הזה הוא עסק רציני ולא סתם עוד דף שפתחו, לכן חשוב מאוד לקחת מעצבת אתרים לדף פייסבוק עסקי,שתתן לנכנסים לדף שלכם מראה יוקרתי ואיכותי,כמו שכל בעל עסק רוצה לשדר…

 

 

כתבות נוספות

עיצוב אתרי אינטרנט לעסקים

עיצוב אתרי אינטרנט למה חשוב שלעסק שלכם יהיה אתר אינטרנט? למה חשוב לפנות למומחה לעיצוב אתר אינטרנט? ואיך מעצבים אתרים ייחודיים בהתאמה אישית? בעידן בו אנו חיים, קידום ושיווק עסקים מגיע ברובו המוחלט מהאינטרנט. כך שעיצוב אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי הוא הכרחי לטובת קידום העסק שלכם. אתר אינטרנט מעוצב מאפשר ללקוחות שלכם ולכלל הגולשים ברחבי קרא עוד

אפיון אתר נכון

איך עושים איפיון נכון לבניית אתר אינטרנט?   הרבה פעמים שבאים לבנות אתר הנטיה היא פשוט לאסוף חומרים מכל הבא ליד מבלי לעשות סדר מחשבתי מה בכלל אנחנו רוצים להציג באתר שלנו. אתר הבית שלנו הוא בעצם חלון הראווה של העסק ולכן מסמך אפיון אתר הוא אחד מאבני היסוד לעיצוב ובניית אתרים מוצלחים. כמו שלא קרא עוד

כמה עולה לבנות אתר?

בניית אתרים מחירון – יש כזה דבר? כמה עולה עיצוב אתר?   שאלת השאלות שפותחים עסק חדש היא כמה באמת עולה לבנות אתר? ואחרי שמשוטטים ברחבי האינטרנט יוצאים ממש מבולבלים קשה להבין למה יש פערים כל כך גדולים בין ספק לספק? השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה איזה עסק אתם רוצים לפתוח ואיזה קרא עוד

בחירת שם לעסק

בחירת שם לעסק   בחירת שם לעסק זהו המפגש הראשוני של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק שלך הלקוח מגבש עמדה ראשונית לא מבוססת עדיין – אבל חורצת גורלות שם לעסק, או שם למוצר, מעביר עולם שלם של תחושות, ערכים ומסרים שיווקיים במילה אחת או צירוף של 2 מילים בודדות ולכן חשוב לבחור את השם הנכון למה חשוב לשים קרא עוד

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק   אחד הכלים כיום למיתוג העסק הוא בניית דף עסקי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע. בעידן הנוכחי, מיתוג נכון של העסק צריך לכלול בנוסף לאתר הרשמי גם דף עסקי מעוצב בפייסבוק אשר יהיה מעניין, נגיש, נוח וידידותי למשתמש. קרא עוד

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים על מנת להביא גולשים רבים לאתר, כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב האתר. כיצד ניתן לעשות זאת? אחת הדרכים בהן ניתן לעשות זאת היא להסתכל מה קורה אצל המתחרים. התבוננות אצל המתחרים יכולה לסייע לכם לעצב את האתר שלכם ולגרום לגיוון. אין ספק כי אתר אשר נראה טוב ומעניין יותר יסייע לכם למשוך גולשים. לשאלה קרא עוד

בניית אתרים מותאמים לניידים

בניית אתרים מותאמים לניידים   בשנים האחרונות נראה כי האינטרנט נחשב לאחד הכלים החשובים ביותר אשר מסייעים לשיווק העסק. אם יש לכם עסק, הרי יש חשיבות רבה להשקיע באתר. השקעה באתר הינה השקעה אשר תאפשר לקהל הלקוחות שלכם לראות מי אתם. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, כיום ניתן לעשות שימוש במגמות השונות בשוק ולהתאים אותם להתנהגות הגולשים. קרא עוד

קידום אורגני או ממומן

גוגל הוא המנוע חיפוש המועדף ברוב מוחלט. ועובדה זו תקפה במיוחד לישראל, כ-80% מהישראלים מחוברים לאינטרנט, וכ-80% מהישראלים שמחוברים לאינטרנט משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש המרכזי שלהם. כניגשים למנוע החיפוש של גוגל וכותבים מילות חיפוש, ישנם שתי סוגים של תוצאות חיפוש, הראשונה היא התוצאות הממומנות והשנייה היא קרא עוד

לא סתם להיות שם כי צריך

לא סתם להיות שם כי צריך להיות שם ולהשאיר את הרושם הנכון!   עיצוב גרפי נכון הוא המראה המקצועית של העסק. החומרים הגראפיים חייבים להיות חקוקים היטב בראשיהם של לקוחות, ספקים, ועסקים אחרים בצורה הטובה והנכונה ביותר. השפה הויזואלית שמקדמת את השיווק שלך חייבת להיות עקבית ובעלת מראה נקי ומקצועי היוצר אמון אצל הלקוחות דבר קרא עוד

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים

מחקר פלח שוק וניתוחים סטיסטיים     חברת WebtheNet דואגת לבצע מחקר פלח שוק וניתוח קהל יעד עוד לפני הקמת האתר. מחקר שאומר לנו מי הם השחקנים הנוספים בקטגוריה זו? מי הם המתחרים שלכם ומהם היתרונות שלהם? מה נפח השוק אליו פונה האתר? האם האתר שלכם יביא משהו חדשני שאין לאחרים? והשאלה הנשאלת היא… איך אנחנו משכנעים קרא עוד
הצטרפו אלינו